×

پذیرش اینترنتی یک هزار و 800 اظهارنامه ثبت علایم تجاری در آذر 91

پذیرش اینترنتی یک هزار و 800 اظهارنامه ثبت علایم تجاری در آذر 91

مدیرکل مالکیت صنعتی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت طی یک‌ماه از آغاز پذیرش اظهارنامه‌های علایم تجاری به صورت اینترنتی در کشور، تعداد یک هزار و 800 اظهارنامه از این طریق ارسال شده است

پذیرش-اینترنتی-یک-هزار-و-800-اظهارنامه-ثبت-علایم-تجاری-در-آذر-91 وکیل 

مدیرکل مالکیت صنعتی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت: طی یک‌ماه از آغاز پذیرش اظهارنامه‌های علایم تجاری به صورت اینترنتی در کشور، تعداد یک هزار و 800 اظهارنامه از این طریق ارسال شده است. 

به گزارش ایسنا، محمدحسن کیانی در این باره ادامه داد: با تلاش اداره کل مالکیت صنعتی و دفتر توسعه فناوری اطلاعات سازمان، سیستم E-FILING تقاضای ثبت علایم تجاری از ابتدای آذرماه راه اندازی شده و از این تاریخ پذیرش اظهارنامه های علایم تجاری و پیگیری فرآیند بعدی آن از طریق وب سایت IRIPO.SSAA.IR انجام می شود. 

وی افزود: با این اقدام دیگر امکان پذیرش اظهارنامه های علایم تجاری به روش دستی و مراجعه حضوری میسر نبوده و متقاضیانی که قصد ثبت علایم تجاری را دارند بدون مراجعه حضوری اظهارنامه خود را از طریق الکترونیکی ارسال می‌کنند. 

کیانی اظهارکرد: راهنمای نحوه تکمیل اظهارنامه مربوطه و ضمایم مورد نیاز، هم‌چنین جدول طبقه بندی بین‌المللی کالا و خدمات و طبقات مرتبط و مجموعه قوانین و مقررات و سایر اطلاعات مورد نیاز جهت استفاده متقاضیان در سایت مذکور قرار گرفته است. 

از ابتدای خردادماه سال جاری نیز فرآیند پذیرش اظهارنامه های ثبت طرح صنعتی و ثبت اختراعات توسط اداره کل مالکیت صنعتی به صورت اینترنتی و از طریق پورتال این اداره کل اجرایی شده است و تا پایان آذرماه بیش از 2 هزار و 200 اظهارنامه ثبت طرح صنعتی و 6 هزار و 24 اظهارنامه ثبت اختراع از طریق اینترنت ارسال شده است.  

    

پست های مرتبط

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.