×

کمیسیون امنیت مجلس به موضوع هایپر استار رسیدگی می‌کند

کمیسیون امنیت مجلس به موضوع هایپر استار رسیدگی می‌کند

یک نماینده مجلس با تاکید بر تعطیلی «هایپراستار» خبر از رسیدگی کمیسیون امنیت مجلس به وضع این فروشگاه داد

کمیسیون-امنیت-مجلس-به-موضوع-هایپر-استار-رسیدگی-می‌کند وکیل 

یک نماینده مجلس با تاکید بر تعطیلی «هایپراستار» خبر از رسیدگی کمیسیون امنیت مجلس به وضع این فروشگاه داد.

به گزارش ایسنا، سید باقر حسینی با اشاره به ماهیت صهیونیستی و وابستگی فروشگاه "هایپر استار" به خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت: هرگونه فعالیتی که منافع آن به رژیم نامشروع صهیونیستی تعلق داشته باشد، خدمت به آنان است و دلایل و چگونگی وجود چنین مرکز خریدی در جمهوری اسلامی، باید پیگیری شود.

وی با بیان اینکه "نباید اجازه فعالیت به هایپر استار در کشورهای مسلمان داده شود"، افزود: این مرکز خرید می‌تواند از لحاظ امنیتی خطرساز باشد و باید در اسرع وقت، تعطیل و بساط آن از جمهوری اسلامی برچیده شود.

دبیر کمیسیون امنیت ملی تصریح کرد: بررسی دلایل وجود مرکز خرید "هایپر استار" در جمهوری اسلامی در دستور کار کمیسیون امنیت ملی قرار دارد، چرا که این محل می‌تواند در آستانه انتخابات به عنوان پایگاه دشمن فعال شود.

باشگاه خبرنگاران در ادامه آورده است: گفتنی است؛ "هایپر استار" تهران (نخستین فروشگاه زنجیره‌ای خارجی) در مهر ماه سال 1388 ، با حضور "بهروز علیشیری" - رئیس سازمان سرمایه‌گذاری‌های خارجی - افتتاح شد و در حال حاضر "مارک کوربیون" فرانسوی، مدیر عامل شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای هایپراستار ایران است.

با اینکه ایده ساخت این فروشگاه متعلق به "کارفور" بود، اما با برند ماف (هایپر استار) در ایران فعال شد و این حرکت بسیار هوشمندانه بود. چرا که فروشگاه زنجیره‌ای "کارفور" یکی از بزرگترین توزیع‌کنندگان کالاهای اسرائیلی در جهان است و به همین خاطر، شعب اصلی آن در فرانسه، بارها با مخالفت‌های شدید از سوی مسلمانان همراه شده است. در جنگ غزه بارها مسلمانان و همچنین مسیحیان مخالف دولت نامشروع اسرائیل، شعب این فروشگاه را در فرانسه اشغال کرده و شعارهایی علیه صهیونیست‌ها دادند که در نتیجه کارفور به دلیل بایکوت از سوی مردم، با ضرر بی‌سابقه‌ای مواجه شد.

    

پست های مرتبط

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.