×

یک استان دیگر دارای کانون سردفتران و دفتریاران شد

یک استان دیگر دارای کانون سردفتران و دفتریاران شد

رییس کانون سردفتران و دفتریاران گفت کانون قم بر ارتباط دفاتر اسناد رسمی با مراجع عظام تقلید و حوزه‌های علمیه بیفزاید

یک-استان-دیگر-دارای-کانون-سردفتران-و-دفتریاران-شد

رییس کانون سردفتران و دفتریاران گفت: کانون قم بر ارتباط دفاتر اسناد رسمی با مراجع عظام تقلید و حوزه‌های علمیه بیفزاید.

شرایط آزمون سردفتری اسناد رسمی - اطلاعیه سازمان ثبت در خصوص دفاتر فاقد دفتریار - قانون تشکیل دفاتر اسناد رسمی - بررسی ابعاد کفالت در دفاتر اسناد رسمی - اقامه و فسخ اسناد دردفاتر اسناد رسمی 

نخستین انتخابات کانون سردفتران و دفتریاران استان قم برگزار شد تا قم به عنوان استانی دیگر دارای کانون سردفتران و دفتریاران شود و این کانون به توصیه دشتی اردکانی بتواند ارتباط سردفتران و دفتریاران را با مراجع عظام تقلید پررنگ تر کند.

دشتی اردکانی رئیس کانون سردفتران و دفتریاران با تبریک به سردفتران و دفتریاران استان قم و تشکر از رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت: قم، پایتخت معنوی کشور است و بیوت مراجع عظام تقلید در این استان قرار دارد. از این رو نبود کانون سردفتران و دفتریاران در این استان خلاء بزرگی در ارتباط سردفتران با حوزه‌های علمیه بود.

سردفتران و دفتریاران به اخلاق حرفه ای پایبند باشند - آئین نامه بیمه و بازنشستگی سردفتران و دفتریاران اسناد رسمی 

وی افزود: تاکنون ارتباط با حوزه علمیه قم تنها به صورت فردی یا به صورت موردی و خاص برقرار بود که امیدواریم با ایجاد کانون سردفتران و دفتریاران در این استان ارتباط موثرتری با مراجع عظام تقلید برقرار شود و گرفتن فتواها و مسائل بیمه حقوقی توسط این کانون در مسیر هموارتری قرار گیرد.

رییس کانون سردفتران و دفتریاران بیان کرد: انتظار می‌رود یک ارتباط معنوی میان کانون سردفتران و دفتریاران قم و مراجع عظام تقلید ایجاد شود که بازتاب آن در کشور به چشم آید.

به گفته وی بی‌تردید اگر این رویه ادامه یابد کانون سردفتران استان قم می تواند بیش از پیش یار کانون سردفتران و دفتریاران  مرکز باشد و ما را در رسیدن به اهداف‌مان مساعدت کند.

رئیس کانون سردفتران و دفتریاران عنوان کرد: با توجه به اینکه در آستانه ماه مبارک رمضان هستیم این ماه می تواند منشا خیر و برکت برای کانون این استان معنوی باشد.

قانون دفاتر اسناد رسمی و کانون سردفتران و دفتریاران 

اسدالله گائینی مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان قم نیز گفت: امیدواریم این انتخابات برای سردفتران و دفتریاران، سازمان ثبت اسناد و املاک کشور و مردم شریف قم باعث خیر و برکت باشد.

وی افزود: وظایف هیات مدیره کانون سردفتران و دفتریاران حساس است و با استقبال پررنگ از این انتخابات باعث می شود افراد شایسته‌ای برای عضویت در کانون قم انتخاب شوند تا بتوانند سازمان ثبت را همراهی و به مردم خدمت کنند.

منبع : ایسنا

    

پست های مرتبط

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.