×

آمار ورود پرونده به محاکم قضایی اصفهان رتبه نخست کشور را داراست

آمار ورود پرونده به محاکم قضایی اصفهان رتبه نخست کشور را داراست

رییس کل دادگستری استان آمار ورود پرونده به محاکم قضایی اصفهان رتبه نخست کشور را داراست

آمار-ورود-پرونده-به-محاکم-قضایی-اصفهان-رتبه-نخست-کشور-را-داراست

رییس کل دادگستری استان: آمار ورود پرونده به محاکم قضایی اصفهان رتبه نخست کشور را داراست

با ناهنجاری‌هایی که موجب عدم امنیت شهروندان اصفهانی می‌شود، به شدت برخورد می‌شود.

اصفهان – ایلنا: رییس کل دادگستری استان اصفهان با اشاره به ورود تعداد بسیار زیادی پرونده به دادگستری اصفهان برای رسیدگی، گفت: از نظر تعداد ورود پرونده‌ها به محاکم قضایی استان، تعداد قضات و پرونده‌های مختومه، دادگستری اصفهان در جایگاه نخست کشور قرار دارد.

دکتر غلامرضا انصاری با اعلام این مطلب در گفت‌و‌گو با ایلنا، افزود: برخورد با اراذل و اوباش، زورگیران و مزاحمان خیابانی که امنیت شهروندان را به خطر می‌اندازد را جزو اولویت‌های دستگاه قضایی بوده و خواهد بود.

وی رسیدگی به پرونده مته‌مان حادثه خمینی شهر را یکی از نمونه‌های جدیت در برخورد با این افراد دانست و تصریح کرد: بازپرسان و قضات ما در برخورد با همه ناهنجاری‌های اجتماعی، هیچ قصوری نکرده و به سادگی از کنار آن‌ها نخواهند گذشته زیرا مردم نیاز به امنیت و آرامش دارند.

رییس کل دادگستری استان با اشاره به ورود تعداد بسیار زیادی پرونده به دادگستری اصفهان برای رسیدگی، گفت: از نظر تعداد ورود پرونده‌ها به محاکم قضایی استان، تعداد قضات و پرونده‌های مختومه، دادگستری اصفهان در جایگاه نخست کشور قرار دارد.

وی اینجایگاه را بیانگر سرعت بالای دادرسی در مراکز قضایی استان عنوان کرد و ادامه داد: گزارش بازرسان از محاکم قاضایی و روند رسیدگی به پرونده‌ها، نشان دهنده رضایتمندی بالای مردم بوده است.

انصاری با تاکید بر اهمیت برقراری امینت و آرامش در جامعه، تصریح کرد: متاسفانه آستانه تحمل مردم کم شده و بایستی نسبت به برخوردهای اجتماعی صبور‌تر باشند تا کوچک‌ترین تنش‌ها منجر به برخورد فیزیکی و زد و خورد نشود.

این مقام مسوول ایجاد شادی و نشاط در جامعه را در افزایش آستانه تحمل مردم و از بین رفتن مشکلات عصبی آن‌ها موثر دانست و گفت: نتیجه این اقدامات، کاهش ورودی پرونده به محاکم قضایی خواهد بود.

وی خواستار توجه بیشتر خانواده‌ها به فرزندانشان شد و اظهار داشت: والدین برای تربیت فزرند خود باید همه موارد را در نظر بگیرند و همه هم و غم خود را معطوف به درس و نمرات فزرندشان نکنند

    

پست های مرتبط

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.