×

ثبت مطالبات زنان در سامانه پیامکی 101

ثبت مطالبات زنان در سامانه پیامکی 101

معاونت زنان و خانواده ریاست جمهوری سامانه پیامکی 101 ویژه دریافت مطالبات حوزه زنان از سراسر کشور راه اندازی کرد

ثبت-مطالبات-زنان-در-سامانه-پیامکی-101 وکیل 

معاونت زنان و خانواده ریاست جمهوری سامانه پیامکی 101 ویژه دریافت مطالبات حوزه زنان از سراسر کشور راه اندازی کرد.

سیمای زن در ادبیات امروز ایرانامتیازات حقوق زن در قانون مدنی - حقوق زن در قانون اساسی - رعایت حقوق زنان در خانواده باعث حفظ آن در جامعه خواهد شد - بررسی اجمالی حقوق زنان از نگاه اسلام و قانون ایران - بررسی اجمالی حقوق زنان از نگاه اسلام و قانون ایران ( بخش دوم ) - بررسی اجمالی حقوق زنان از نگاه اسلام و قانون ایران ( بخش سوم )

به گزارش ایرنا از معاونت زنان و خانواده ریاست جمهوری، این شماره پیامکی برای دریافت پیامک های مخاطبان و اعلام مطالبات زنان از سراسر کشور به معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری اختصاص یافت.

بر اساس همین گزارش، این شماره که همزمان با میلاد کریم اهل بیت امام حسن مجتبی (ع) فعال سازی شد، بدون محدودیت زمانی، دریافت کننده مطالبات حوزه زنان و خانواده خواهد بود.

گزارش های جمع بندی پیامک ها در دوره های زمانی مشخص به استحضار معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده و بعضا رییس جمهوری خواهد رسید.

کتاب نگاهی به حقوق زن در تاریخ ایران - حقوق زن در قوانین اساسی و مدنی ترکیه - بررسی مقایسه ای حقوق زنان - کتاب نگاهی به حقوق زن در تاریخ ایران - حقوق زنان زندانی در قوانین - حقوق زن در دوران بارداری و زایمان 

با راه اندازی این سامانه، فرصت و امکان مناسب برای انعکاس مطالبات و انتظارات حوزه امور زنان و خانواده فراهم آمده است

منبع : ایرنا

    

پست های مرتبط

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.