×

ارائه مشاوره به زنان فاقد توانایی مالی میسر می شود

ارائه مشاوره به زنان فاقد توانایی مالی میسر می شود

ارائه مشاوره بمنظور پیشبرد دعاوی زنان فاقد توانایی مالی با امضای تفاهمنامه مشترک میان معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری و کانون وکلای دادگستری مرکز از این پس میسر می شود

ارائه-مشاوره-به-زنان-فاقد-توانایی-مالی-میسر-می-شود

 ارائه مشاوره بمنظور پیشبرد دعاوی زنان فاقد توانایی مالی با امضای تفاهمنامه مشترک میان معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری و کانون وکلای دادگستری مرکز از این پس میسر می شود.

ضرورت ایجاد کلینیک های مشاوه رایگان حقوقی - مشاوره حقوقی رایگان در طول دهه فجر - به جوانان مشاوره حقوقی رایگان می دهیم 

 معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری و کانون وکلای دادگستری مرکز روز دوشنبه تفاهمنامه مشترک همکاری امضا کردند.

معاون رییس جمهوری در امور زنان و خانواده در حاشیه امضای این تفاهمنامه گفت: این تفاهمنامه در چارچوب و بر اساس اسناد بالادستی نظیر ماده 230 قانون برنامه پنجم توسعه با کانون وکلای دادگستری منعقد شد.

شهیندخت مولاوردی ابراز امیدواری کرد، با انعقاد این تفاهمنامه و با بهره مندی از ظرفیت کانون وکلا بتوان گامی موثر در جهت توانمند سازی حقوقی زنان برداشت.

وی با تاکید بر اقدامات موثر در برنامه ششم توسعه بمنظور استیفای حقوق شرعی و قانونی زنان ادامه داد : امیدواریم این تفاهمنامه مقدمه ای برای همکاری بیشتر طرفین در آینده باشد، محدود به کانون وکلای مرکز نباشد و در همه استان های کشور این همکاری و تفاهم شکل گیرد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی ایرنا، این تفاهمنامه بمنظور حمایت حقوق کیفی و توانمندسازی و بهره مند کردن زنان فاقد توانایی مالی پرداخت مشاوره و حق الوکاله، از مشاوره حقوقی رایگان و حسب ضرورت برخورداری از وکیل معاضدتی در امور حقوقی در مواردی که دعوا با اساس و دارای امکان پیشرفت باشد و همچنین بهبود نظام حقوقی کشور و اجرایی کردن برنامه های حمایت حقوقی از زنان و کودکان منعقد شد.

منبع : ایسنا

    

پست های مرتبط

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.