×

درگیری مسلحانه در یاسوج با 6 کشته و مجروح

درگیری مسلحانه در یاسوج با 6 کشته و مجروح

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد از درگیری مسلحانه در یاسوج با 6 کشته و مجروح خبر داد

درگیری-مسلحانه-در-یاسوج-با-6-کشته-و-مجروح وکیل 

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد از درگیری مسلحانه در یاسوج با 6 کشته و مجروح خبر داد.

شورای امنیت منع بکارگیری کودک سرباز در درگیری های مسلحانه را تصویب کرد - لایحه دفاعی نزاع و درگیری - حضور متهم در محل درگیری از موجبات لوث است - اقرار به درگیری و اختلاف با مقتول از موجبات لوث است - نگاهی به تبعات کیفری جرم نزاع

سردار غلامعباس غلامزاده ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج با اشاره به درگیری بامداد امروز 17 تیرماه در این شهر گفت: این حادثه در بلوار امام خمینی شهر یاسوج رخ داده است.

وی گفت: خودرو ناشناس با اسلحه شکاری به سمت عده‌ای که در بلوار بوده‌اند تیراندازی می‌کند که در این حادثه پنج نفر مجروح و یک نفر هم در راه بیمارستان جان خود را از دست می‌دهد و بقیه مجروحان حادثه تحت درمان و مداوا هستند.

وجود پرونده های نزاع با موضوع علم کشی -  نزاع رکورددار مراجعات مردم است - آنچه مراجعان نزاع باید درباره پزشکی قانونی بدانند - راهکارهای کاهش نزاع در جامعه - ناتوانی در گفت و گو منشاء نزاع و درگیری در جامعه  

فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: تیم ویژه کارآگاهان و پلیس اطلاعات با همکاری مقامات قضایی و مشخص شدن علت و انگیزه موضوع به طور جدی پیگیر موضوع برای شناسایی و دستگیری عاملین هستند.

وی گفت: شایعه رخ دادن حادثه به دلیل امر به معروف و نهی منکر صحت ندارد و این گونه به نظر می‌رسد که اینها همدیگر را از قبل می‌شناخته‌اند.

این فرمانده انتظامی افزود: با بازجویی زخمی‌شدگان حادثه و پیگیری‌هایی که در آینده خواهیم داشت علت حادثه را به اطلاع خواهیم رساند.

منبع : خبرگذاری فارس

    

پست های مرتبط

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.