×

دستگیری دوباره 4 ایرانی در مالزی

دستگیری دوباره 4 ایرانی در مالزی

چهار ایرانی که پس از گذراندن بیش از دو سال در زندان‌های مالزی با حکم دادگاه آزاد شده بودند، دقایقی بعد توسط اداره مهاجرت این کشور دستگیر شدند

دستگیری-دوباره-4-ایرانی-در-مالزی

چهار ایرانی که پس از گذراندن بیش از دو سال در زندان‌های مالزی با حکم دادگاه آزاد شده بودند، دقایقی بعد توسط اداره مهاجرت این کشور دستگیر شدند.

توسعه همکاری های قضایی بین ایران و مالزی - امضای موافقت نامه انتقال محکومان بین ایران و مالزی - قانون عهدنامه مودت بین دولتین ایران مالزی - قانون موافقت نامه بازرگانی بین دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت مالزی 

 دادگاه عالی مالزی روز جمعه حکم آزادی چهار شهروند ایرانی را که بیش از دو سال پیش به اتهام در اختیار داشتن مواد مخدر دستگیر شده بودند، صادر کرد.

قاضی دادگاه در آخرین جلسه بررسی پرونده این چهار ایرانی گفت که دادگاه موفق نشده ثابت کند که مواد مخدر کشف شده به این ایرانیان تعلق داشته است.

امیرحسین 24 ساله، رضا 30 ساله، سعید 30 ساله و علی 37 ساله چهار ایرانی هستند که در ساعت 3 بعد از ظهر روز 21 مارس سال 2013 در حمله پلیس به ساختمانی در کوالالامپور دستگیر شدند. آ‌ن‌ها پس از دستگیری محاکمه شدند و از آن زمان تاکنون در زندان بسر می‌بردند.

توصیه های سفارت ایران درمالزی به مسافران این کشور - درخواست بین المللی برای نجات دوایرانی محکوم به اعدام در مالزی - مجتمع مبارزه با جرایم سایبری در مالزی راه ندازی می شود 

پس از قرائت حکم دادگاه مبنی بر آزادی این چهار نفر، موجی از شادی آنها و اعضای خانواده‌شان را فرا گرفت، اما دقایقی پس از قرائت حکم ماموران اداره مهاجرت مالزی دوباره آنها را به دلیل نداشتن ویزای معتبر دستگیر کردند. دستگیری افراد آزاد شده در دادگاه توسط ماموران اداره مهاجرت، یک روند طبیعی و قانونی در این کشور است و گفته می‌شود که این افراد پس از بررسی‌های لازم توسط ماموران اداره مهاجرت به کشورشان بازگردانده می‌شوند.

منبع : ایسنا

    

پست های مرتبط

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.