×

اجرای طرح کاهش طلاق در 5 استان کشور

اجرای طرح کاهش طلاق در 5 استان کشور

معاون فرهنگی قوه قضاییه گفت طرح خانواده پایدار با هدف کاهش طلاق در 5 استان کشور به صورت آزمایشی اجرا می‌شود

اجرای-طرح-کاهش-طلاق-در-5-استان-کشور وکیل 

معاون فرهنگی قوه قضاییه گفت: طرح خانواده پایدار با هدف کاهش طلاق ( مقالات مرتبط با طلاق - سوالات مرتبط با طلاق ) در 5 استان کشور به صورت آزمایشی اجرا می‌شود.

اعطای وکالت در طلاق - ضرورت آگاهی زنان از وکالت در طلاق -  منتفی شدن حق طلاق زوجه در صورت عدم تمکین - شکوائیه به دلیل ثبت نکردن واقعه طلاق  - همه چیز درباره طلاق توافقی -  طلاق توافقی ، چرا و چگونه ؟ - همه چیز درباره طلاق توافقی - فرق طلاق توافقی با طلاق خلع و مبارات چیست ؟ -  حقوق فرزندان طلاق - طلاق ، اقسام طلاق و شرایط درخواست طلاق برای زنان - طلاق توافقی ، مراحل و شرایط وقوع آن چگونه است ؟ - وکالت زوجه در طلاق و تفویض حق طلاق به او - اثبات تاریخ وقوع طلاق و رجوع با شهادت شهود مانع قانونی ندارد - عدم ثبت واقعه ازدواج و طلاق و رجوع 

حجت‌الاسلام والمسلمین هادی صادقی با بیان اینکه مطالعات طرح تحکیم خانواده پایدار در دست بررسی است، گفت: دستگاه‌های مختلفی درگیر اجرای این طرح هستند.

وی در گفت‌وگو با میزان افزود: برای اجرای این طرح کمیسیونی در شورای عالی انقلاب فرهنگی شکل گرفته و مطالعات طرح خانواده پایدار در این کمیسیون درحال انجام است.

صادقی ادامه داد: بخشی از مطالعات طرح به پایان رسیده و وظیفه هر دستگاه مشخص شده است که برای اجرای این طرح 5 وظیفه برعهده قوه قضائیه گذاشته شده است.

دادخواست طلاق توافقی - دادخواست طلاق به لحاظ عدم اجرای عدالت بین دو همسر - تفاوت حق طلاق و وکالت برای طلاق -  ازدواج دوم زوج و حق طلاق برای زن - طلاق خلع چیست و چه ویژگی هایی دارد ؟ - ماهیت طلاق های به حکم دادگاه - طلاق در کانادا - طلاق در سایر ادیان 

وی خاطرنشان کرد: آموزش‌های قبل از ازدواج نیز از جمله وظایفی است که اجرای آن بر عهده قوه قضاییه نهاده شده و اکنون به دنبال طرحی مناسب در این زمینه هستیم.

منبع : روزنامه حمایت

    

پست های مرتبط

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.