×

برگزاری اولین اختبار کتبی سال 94 کانون های وکلا

برگزاری اولین اختبار کتبی سال 94 کانون های وکلا

اولین اختبار کتبی سال 94 کانون‌های وکلا روز چهارشنبه در محل کانون‌های وکلای دادگستری مرکز برگزار می‌شود

برگزاری-اولین-اختبار-کتبی-سال-94-کانون-های-وکلا وکیل 

اولین اختبار کتبی سال 94 کانون‌های وکلا روز چهارشنبه در محل کانون‌های وکلای دادگستری مرکز برگزار می‌شود.

انجام اختبار و اتخاذ تصمیم در مورد نتیجه آن با کمیسیون کارآموزی و هیئت مدیره کانون وکلا می باشد - آزمون کارآموزی وکالت - زمان اعلام نتایج آزمون وکالت 93 مشخص شد - کاملترین و دقیق ترین منابع آزمون وکالت - تاخیر جدی در اعلام نتایج آزمون وکالت 93 وجود نخواهد شد - کلیدهای طلایی برای موفقیت در آزمون وکالت 

به گزارش خبرنگار قضایی فارس،‌ روند انتخاب وکلا دارای چند مرحله است که یکی از آن‌ها آزمون کتبی است که پس از آن پاسخنامه‌ها با ماشین تصحیح می‌شود و اگر کسی اعتراضی داشت بعد از اعلام نتیجه می‌تواند اعتراض کند و سازمان سنجش پاسخنامه‌هایشان را با دست دوباره تصحیح می کند.

ر همین ارتباط  بهمن کشاورز،‌ رئیس اتحادیه سراسری کانون‌های وکلای دادگستری ایران درباره نحوه گزینش برگزیدگان آزمون وکلا تصریح داشت: نحوه گزینش آنها به ترتیب تقدم نمره است که سازمان سنجش آنها را به کانون‌ها معرفی می‌کند. همچنین کانون‌ها در گذشته تعداد مورد نیازشان را اعلام کرده‌اند.

رییس اسکودا بیان داشت: البته 25 درصد از برگزیدگان از ایثارگران هستند که با رعایت قانون خدمات‌رسانی به ایثارگران جذب می‌شوند و بقیه از داوطلبان عادی هستند.

وی ادامه داد: بعد از اینکه این برگزیدگان جذب کانون مربوطه شدند از نظر تقسیم در شهرهای آن کانون مقررات داخلی کانون حاکم است که آن هم براساس تقدم نمره است.

طرح سوال از منبع منسوخ در آزمون وکالت 93 - منابع آزمون های مختلف حقوقی - نتایج آزمون وکالت 93 اعلام شد - توضیح کشاورز درباره ایرادات سئوالات آزمون وکالت 93 - منابع آزمون وکالت - اعلام پاسخ اشتباه برای سوال 29 آزمون وکالت - جزییات چگونگی برگزاری آزمون وکالت 

کشاورز در خاتمه گفت: در مرحله بعد پروانه کارآموزی این داوطلبان صادر خواهد شد و 18 ماه به صورت کارآموز فعالیت می‌کنند و بعد در امتحانی به اسم اختبار شرکت می‌کنند که به صورت شفاهی و کتبی است و در صورت قبولی در این امتحان به آنها پروانه وکالت پایه یک داده می‌شود.

منبع : خبرگذاری فارس

    

پست های مرتبط

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.