×

کاهش شدید سن ابتلا به آسیب های اجتماعی در دختران ، یک درصد مدیران زن هستند

کاهش شدید سن ابتلا به آسیب های اجتماعی در دختران ، یک درصد مدیران زن هستند

معاون رییس جمهوری در امور زنان و خانواده گفت در شرایط کنونی سن ابتلا به آسیب های اجتماعی در دختران به شدت پایین آمده که این موضوع بسیار نگران کننده است

کاهش-شدید-سن-ابتلا-به-آسیب-های-اجتماعی-در-دختران-،-یک-درصد-مدیران-زن-هستند وکیل 

 معاون رییس جمهوری در امور زنان و خانواده گفت: در شرایط کنونی سن ابتلا به آسیب های اجتماعی در دختران به شدت پایین آمده که این موضوع بسیار نگران کننده است.

ایجاد اشتغال می تواند به کاهش جرم و آسیب های اجتماعی در سطح جامعه کمک کند - تازه ترین آمارها پیرامون آسیب های اجتماعی - دور تند چرخه آسیب های اجتماعی با افزایش بی سوادی 

 شهیندخت مولاوردی روز سه شنبه در مراسم یاس مهربانی به مناسبت روز دختر افزود: در حال حاضر وضعیت مناسبی در زمینه آسیب های اجتماعی نداریم به همین منظور باید نشاط و تربیت را برای دختران به ارمغان بیاوریم.

وی ادامه داد: بررسی های ما در کارگروه دختران نشان می دهد ضرورت دارد در این شرایط به برنامه های اولویت دار بپردازیم و آموزش و پرورش نیز می تواند به کیفیت بخشی آموزش برای دختران بیشتر توجه داشته باشد.

مولاوردی ادامه داد: در آموزش و پرورش باید به مهارت های تعاملی و ارتباطی بیشتر پرداخته شود تا بتوانیم جوانانمان را آماده ورود به جامعه و خانواده کنیم.

با رویکرد صرفا قضایی نمی توان به مهار جرائم و آسیب های اجتماعی پرداخت - پیشگیری از وقوع جرم و آسیب های اجتماعی 

** تحقق عدالت جنسیتی ضروری است

معاون رییس جمهوری در امور زنان و خانواده گفت: یکی از مباحث مهم در عدالت اجتماعی، بحث عدالت جنسیتی به عنوان یک ضرورت است که در معاونت امور زنان و خانواده به دنبال تحقق آن هستیم.

مولاوردی گفت: تحقق عدالت جنسیتی در مدیریت ها باید صورت گیرد که به نظر می رسد اکنون جای کار دارد، به رغم این که نیمی از کارکنان آموزش و پرورش نیز زنان هستند./

وی تصریح کرد: ما در سطح مدیریت های عالی جای کار داریم و اکنون فقط یک درصد مدیران را بانوان تشکیل می دهند که باید با نگاه مثبت وزیر آموزش و پرورش تدابیری در این زمینه اندیشیده شود.

مهاجرین عامل بروز 40 درصد جرایم و آسیبهای اجتماعی - اینترنت و آسیب های اجتماعی 

مولاوردی خاطرنشان کرد: معدود مدیران زن شاغل بسیار موفق هستند که به همین منظور امیدواریم بیش از پیش از این ظرفیت ها و تصمیم گیری در حوزه زنان استفاده شود.

منبع : ایرنا

    

پست های مرتبط

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.