×

مجلس منتظر است؛ دولت هنوز لایحه جامع وکالت را ارسال نکرده است

مجلس منتظر است؛ دولت هنوز لایحه جامع وکالت را ارسال نکرده است

“سید حمیدرضا طباطبائی نائینی ” در گفتگو با باشگاه خبرنگاران درباره سرانجام ” لایحه جامع وکالت ” گفت این لایحه توسط تعدادی از نمایندگان مجلس هشتم تهیه شد و همچنان در دستور کار کمیسیون حقوقی قضائی است

مجلس-منتظر-است؛-دولت-هنوز-لایحه-جامع-وکالت-را-ارسال-نکرده-است

“سید حمیدرضا طباطبائی نائینی ” در گفتگو با باشگاه خبرنگاران درباره سرانجام ” لایحه جامع وکالت ” گفت: این لایحه توسط تعدادی از نمایندگان مجلس هشتم تهیه شد و همچنان در دستور کار کمیسیون حقوقی قضائی است.

وی ادامه داد: قوه قضائیه نیز لایحه‌ای را تهیه و به دولت ارسال کرده اما دولت هنوز آن را به مجلس ارسال نکرده است.

طباطبائی نائینی اظهار داشت: کمیسیون قضائی منتظر است لایحه‌ای که قوه قضائیه تهیه کرده و از طرف دولت واصل می‌شود را توأمان با طرح وکالت پیگیری کند.

وی با اشاره به جلسه مشترک رؤسای هیأت مدیره کانون‌های وکلای سراسر کشور با کمیسیون حقوقی مجلس تصریح کرد: در این جلسه که یک ماه و نیم پیش برگزار شد نقطه نظرات رؤسای اسکودا توسط کمیسیون شنیده شد.

عضو کمیسیون حقوقی قضائی مجلس در پایان خاطر نشان کرد: بعد از وصول این لایحه با کارشناسی دقیق‌تر و در نظر گرفتن تمامی جوانب امر وکالت، سعی می‌شود مطابق با استانداردهای جهانی و با در نظر گرفتن ابعاد نظارتی که می‌بایست نسبت به هر نهاد غیر دولتی در کشور وجود داشته باشد قانون جامعی در کشور تصویب شود.

    

پست های مرتبط

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.