×

آخرین اولتیماتوم به 120 هزار مشمول غایب یرای واریز جریمه، تعیین تکلیف مرحله دومی ها اواخر شهریور

آخرین اولتیماتوم به 120 هزار مشمول غایب یرای واریز جریمه، تعیین تکلیف مرحله دومی ها اواخر شهریور

جانشین اداره منابع انسانی ستاد کل نیروهای مسلح به 120 هزار نفری که شرایطشان احراز شده و هنوز مبالغ جریمه را پرداخت نکرده‌اند تاکید کرد که هر چه زودتر برای پرداخت جریمه اقدام کنند در غیر این صورت بنابر قانون با آن‌ها برخورد می‌شود

آخرین-اولتیماتوم-به-120-هزار-مشمول-غایب-یرای-واریز-جریمه،-تعیین-تکلیف-مرحله-دومی-ها-اواخر-شهریور

جانشین اداره منابع انسانی ستاد کل نیروهای مسلح به 120 هزار نفری که شرایطشان احراز شده و هنوز مبالغ جریمه را پرداخت نکرده‌اند تاکید کرد که هر چه زودتر برای پرداخت جریمه اقدام کنند در غیر این صورت بنابر قانون با آن‌ها برخورد می‌شود.

فرصت ویژه برای مشمولان غایب - سوالات متداول طرح جریمه مشمولان غایب - مروری بر قوانین تردد مشمولان غایب در خارج از کشور - احتمال قطع یارانه مشمولان غایب و فراری - آئین نامه اجرائی بخش معافیت تحصیلی قانون خدمت وظیفه عمومی - جزئیات استفاده از معافیت تحصیلی مشمولان - شرایط معافیت تحصیلی برای مشمولان سربازی - دادگاه عالی انتظامی قضات اعلام کرد - معافیت تحصیلی برای کارآموزی و وکالت اعتبار ندارد 

سردار موسی کمالی جانشین اداره کل منابع انسانی ستاد کل نیروهای مسلح  در گفت‌وگو با خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس در مورد آخرین وضعیت طرح جریمه ریالی مشمولان غایب اظهار داشت: در این طرح 280 هزار مشمول غایب ثبت نام کرده که بررسی‌های لازم انجام شد.

جانشین اداره کل منابع انسانی ستاد کل نیروهای مسلح با بیان این مطلب که حدود 7 هزار نفر از ثبت نام کنندگان حائز شرایط خرید خدمت سربازی نشده‌اند تصریح کرد: 130 هزار نفر از ثبت نام کنندگان که حائز شرایط شده‌اند مبالغ جریمه خود را واریز کردند.

نحوه خدمت سربازی نخبگان و افراد دارای مدرک کارشناسی ارشد و بالاتر - تغییر سن سربازی در قانون نظام وظیفه - جزییات مهم معافیت سربازان غایب - نحوه خرید خدمت سربازی ایرانیان مقیم خارج - صفر تا صد قانون جدید سربازی - پاسخ به تمام سوالات پیرامون مدت سربازی

وی گفت: 20 هزار نفر از ثبت نام کنندگان پرونده ارسالی‌شان دارای نقص بود که به آن‌ها اعلام شده که هرچه سریعتر برای تکمیل پرونده اقدام کنند.

سردار کمالی افزود: به حدود 120 هزار نفر نیز پیامک زده‌ایم که مبلغ جریمه شان تعیین شده و باید هرچه سریعتر مبالغ را واریز کنند.

جانشین اداره منابع انسانی ستاد کل نیروهای مسلح در پاسخ به دیگر پرسش فارس در مورد نرسیدن پیامک به افراد ثبت نام کننده گفت: اگر احیانا فردی بود که پیامکی در این زمینه دریافت نکرده است باید هرچه سریعتر به پلیس +10 مراجعه کرده و اگر مشکلش حل نشد سریعا به سازمان وظیفه عمومی مراجعه کرده تا وضعیتش رسیدگی شود.

این مقام ارشد ستاد کل به 120 هزار نفری که حائز شرایط شده و هنوز مبلغ جریمه خود را واریز نکرده‌اند تاکید کرد: هرچه سریعتر نسبت به واریز مبلغ جریمه اقدام کنند چرا که به سازمان وظیفه عمومی تاکید شده که با آن‌هایی که نسبت به واریز جریمه اقدام نکنند بنابر قانون برخورد کنند و نسبت به دستگیری و اعزام آنها اقدام شود.

مشمولان سربازی چگونه به سفر خارجی بروند + جدول - مروری بر قوانین معافیت پزشکی + سوالات متداول - مروری بر قوانین معافیت کفالت + سوالات متداول -  شرط 21 ماهه شدن خدمت سربازی - قانون عدم ممنوعیت استخدام دارندگان معافیت پزشکی

سردار کمالی در پاسخ به این پرسش که مرحله دوم ثبت نام مشمولان غایب چه زمانی انجام می‌شود اظهار داشت: ابتدا باید تکلیف این 120 هزار نفر که جرایم خود را واریز نکرده‌اند و همچنین آن 20 هزار نفری که جدیدا پیامک برایشان ارسال شده مشخص شود تا انشاءالله بعدا تصمیم گیری شود.

سردار کمالی با بیان این مطلب که فعلا برای ثبت‌نام مرحله دوم تصمیم گیری نشده خاطرنشان کرد: تا اواخر شهریور ماه در این زمینه تصمیم گیری خواهد شد.

منبع : خبرگذاری فارس

    

پست های مرتبط

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.