×

رئیس مرکز آمار فناوری اطلاعات قوه قضائیه دریافت تصاویر زورگیری‌های خیابانی الکترونیکی می‌شود

رئیس مرکز آمار فناوری اطلاعات قوه قضائیه دریافت تصاویر زورگیری‌های خیابانی الکترونیکی می‌شود

رئیس مرکز آمار فناوری اطلاعات قوه قضائیه از راه‌اندازی سامانه 129 الکترونیکی به منظور یکپارچه‌سازی در این حوزه، مشاور حقوقی، دریافت تصاویری از زورگیری‌های خیابانی و جرایم و مشهود خبر داد

رئیس-مرکز-آمار-فناوری-اطلاعات-قوه-قضائیه-دریافت-تصاویر-زورگیری‌های-خیابانی-الکترونیکی-می‌شود

رئیس مرکز آمار فناوری اطلاعات قوه قضائیه از راه‌اندازی سامانه 129 الکترونیکی به منظور یکپارچه‌سازی در این حوزه، مشاور حقوقی، دریافت تصاویری از زورگیری‌های خیابانی و جرایم و مشهود خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، حجت‌الاسلام حمید شهریاری عصر شنبه در جلسه فناوری اطلاعات قوه قضائیه در خراسان جنوبی با اشاره به کسب رتبه نخست این استان در حوزه برخورداری و استفاده مطلوب از فناوری اطلاعات اظهار داشت: مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضائیه کشور در آبان سال 88 زیر نظر رئیس قوه قضائیه راه‌اندازی شد.

وی ادامه داد: اجرای طرح عدالت الکترونیکی که مهم‌ترین طرح در این نهاد است و همچنین سامانه جامع آماری (سجا) و ایجاد سامانه خدمات الکترونیکی قضایی به مردم (سخا) از جمله خدمات قوه قضائیه در سه سال اخیر بوده است.

راه‌اندازی سامانه 129 الکترونیکی برای ثبت جرائم مشهود

رئیس مرکز آمار فناوری اطلاعات قوه قضائیه گفت: توسعه اتوماسیون اداری و مالی و پشتیبانی قوه قضاییه از دیگر اقدامات این مرکز

    

پست های مرتبط

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.