×

یکی از علل وقوع جرم تحقیر است

یکی از علل وقوع جرم تحقیر است

مدیرکل پیشگیری از وقوع جرم سازمان قضایی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران، اجرایی و عملیاتی کردن راهکار‌ها در امر پیشگیری از بروز جرم را، لازم و ضروری دانست

یکی-از-علل-وقوع-جرم-تحقیر-است

مدیرکل پیشگیری از وقوع جرم سازمان قضایی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران، اجرایی و عملیاتی کردن راهکار‌ها در امر پیشگیری از بروز جرم ( مقالات مرتبط با جرم - سوالات مرتبط با جرم ) را، لازم و ضروری دانست.

پیشگیری از وقوع جرم و آسیب های اجتماعی - راه کارهای پیشگیری از وقوع جرم - نقش پلیس در پیشگیری از وقوع جرم - نقشه برداری جرم - توصیف جرم -  مبنای جرم انگاری - گذشت شاکی در مورد جنبه خصوصی جرم - جرم شناسی 

، حجت الاسلام و المسلمین صالحی در بیست و دومین مجمع استانی پیشگیری از وقوع جرم که با موضوع «بررسی علل و عوامل زمینه‌ساز و ارائه راهکارهای کاهش و پیشگیری از آن» برگزار شد، اظهار کرد: فرار از میدان نبرد گناه کبیره است و به صراحت عذاب آن نیز در زمان اسلام و قرآن آمده است.

وی در ادامه به بزرگان استان لرستان همچون آیت‌الله بروجردی و کمالوند اشاره کرد و گفت: رفتار و مدیریت خوب این عزیزان اسوه و الگوی رفتاری ماست و در این خصوص فرماندهان باید به عملیاتی کردن علل و عوامل زمینه ساز جرم ( مقالات مرتبط با جرم - سوالات مرتبط با جرم )  توجه ویژه داشته باشند.

آیا می دانید شروع به جرم چیست ؟ - جرم و عناصر تشکیل دهنده آن در حقوق موضوعه - اصل قانونی بودن جرم و مجازات

وی یکی از علل و عوامل وقوع بزه و جرم را تحقیر دانست و بر جایگزین کردن تکریم به جای تحقیر تاکید کرد.

این مقام مسئول سرباز را حافظ جان و مال و ناموس مردم دانست و گفت: فرماندهان با تدبیر مناسب باید در رفع مشکل آنان تلاش کنند. سازمان قضایی نیرو‌های مسلح ضامن امنیت مردم و حافظ اقتدار نیروهای مسلح است.

منبع : ایسنا

    

پست های مرتبط

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.