×

هویت تمام جان باختگان سیل جنوب شرق استان تهران مشخص شد

هویت تمام جان باختگان سیل جنوب شرق استان تهران مشخص شد

پزشکی قانونی استان تهران اعلام کرد با ارجاع یک جسد دیگر به مرکز تشخیصی و آزمایشگاهی استان تهران تعداد اجساد قربانیان سیل روز جمعه (27شهریور ماه جاری)در جنوب شرق استان ارجاعی به پزشکی قانونی به 6نفر افزایش یافت و هویت تمام آنها مشخص شد

هویت-تمام-جان-باختگان-سیل-جنوب-شرق-استان-تهران-مشخص-شد وکیل 

 پزشکی قانونی استان تهران اعلام کرد:با ارجاع یک جسد دیگر به مرکز تشخیصی و آزمایشگاهی استان تهران تعداد اجساد قربانیان سیل روز جمعه (27شهریور ماه جاری)در جنوب شرق استان ارجاعی به پزشکی قانونی به 6نفر افزایش یافت و هویت تمام آنها مشخص شد.

چگونگی و دریافت دیه و خسارات  طوفان - قانون پیشگیری و مبارزه با خطرات سیل - قانون واگذاری ساختمان هایی که در رابطه با سیل و زلزله در مناطق مختلف کشور احداث شده یا میشود 

به گزارش ایرنا از اعلام روز دوشنبه اداره کل پزشکی قانونی استان تهران،جسد یک تن دیگر از قربانیان حادثه سیل روز جمعه به دستور مقام قضایی برای انجام معاینات و صدور جواز دفن به مرکز تشخیصی و آزمایشگاهی استان ارجاع شد که شمار اجساد قربانیان این حادثه که به پزشکی قانونی ارجاع شده اند به 6 نفر افزایش یافت.

براساس این گزارش هویت تمام اجساد ارجاعی به نام های محمد تقی زین الدین، نیایش مشهدی تقی،علی بنی مصطفی عرب،احسان امیر فخریان، محمد دشتی،کریم ابراهیمی در پزشکی قانونی شناسایی شده اند .

وقوع سیل و بارندگی شدید در روز جمعه 27شهریور ماه سال جاری در شرق استان تهران موجب بروز خسارت مالی و جانی در این منطقه شد .

بحران غافلگیری!

معاون وزیر کشور و رییس سازمان مدیریت بحران روز شنبه در گفت و گو با ایرنا اعلام کرد: آمار قطعی جان باختگان ناشی از وقوع سیل روز جمعه در نواحی مختلف کشور 12 نفر است.

وی افزود : از مجموع این رقم، 5 نفر در روستای توچال قیامدشت در استان تهران، یک نفر در ری، 4 نفر در استان هرمزگان، یک نفر در بجنورد در استان خراسان شمالی و یک نفر نیز در آذرشهر در آذربایجان شرقی جان خود را بر اثر بارندگی شدید و وقوع سیلاب از دست دادند.

منبع : ایرنا

    

پست های مرتبط

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.