×

مهلت ثبت نام آزمون قضاوت در سال 1394 تمدید شد

مهلت ثبت نام آزمون قضاوت در سال 1394 تمدید شد

مهلت ثبت نام آزمون قضاوت در سال 1394 حداکثر تا ساعت 24 روز یکشنبه مورخ 5 مهرماه 1394 تمدید شد

مهلت-ثبت-نام-آزمون-قضاوت-در-سال-1394-تمدید-شد

مهلت ثبت نام آزمون قضاوت در سال 1394 حداکثر تا ساعت 24 روز یکشنبه مورخ 5 مهرماه 1394 تمدید شد.

 اطلاعیه آزمون قضاوت سال 1394 - اطلاعیه آزمون قضاوت سال 1393آزمون قضاوت 93 برگزار می شود - کمبود بودجه ، برگزاری دو دوره آزمون قضاوت را لغو کرد  

 داوطلبانی که علاقه‌مند به شرکت در آزمون قضاوت هستند و تا این ساعت نسبت به ثبت نام اقدام نکرده اند؛ ضرورت دارد با مراجعه به سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org برای ثبت نام در آزمون قضاوت در سال 1394 حداکثر تا ساعت 24 روز یکشنبه مورخ 1394/07/05 اقدام کنند.

لازم به ذکر است داوطلبان در مرحله ثبت نام در قسمت مربوط به اولویت ها، صرفاً علاقه‌مندی خود را صرفنظر از ظرفیت پذیرش حوزه‌های قضایی اعلام می‌نمایند و همه استان‌ها به استثنای تهران، قم و البرز را نیز می‌توانند انتخاب نمایند.

حذف نام استان‌های تهران، قم و البرز از لیست اولویت‌ها به دلیل پر متقاضی بودن این حوزه‌ها می‌باشد تا داوطلبان بتوانند اولویت‌های بیشتری را به عنوان علاقه‌مندی برای محل خدمت اعلام نمایند.

بدیهی است این امر به معنی عدم بکارگیری افراد در حوزه های مذکور نمی‌باشد.

استقلال قاضی در آئین دادرسی - چرا باید قاضی مستقل باشد ؟ - قاضی نباید به مشکلات مردم بی تفاوت باشد 

همچنین شرط اختصاصی لازم برای ثبت‌نام در آزمون قضاوت دارا بودن یکی از مدارک تحصیلی مذکور در بندهای قسمت (ب) اطلاعیه است؛ لذا داوطلبانی که دارای یکی از مدارک اعلامی باشند، تصویر آن را در تقاضانامه ثبت نامی بارگذاری می‌نمایند. اما داوطلبانی که موفق به گذراندن تمامی واحدهای درسی در مقطع کارشناسی یا سطح (2) حوزوی شده‌اند اما تاکنون موفق به اخذ مدرک نشده‌اند؛ می‌توانند با ارائه گواهی موقت فراغت از تحصیل و یا هر مدرک معتبر دیگری که دال بر اتمام تحصیلات باشد، از جمله نامه معرفی به نظام وظیفه ثبت‌نام نمایند و تصویر همان مدرک را در قسمت مربوطه بارگذاری نمایند. لازم بذکر است برای شرکت در آزمون، معدل شرط نیست و دارا بودن یکی از مدارک تحصیلی مورد اشاره کافی است.

داوطلبان محترم می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به پایگاه معاونت منابع انسانی قوه قضاییه به نشانی اینترنتی (qazahrm.ir) مراجعه نمایند.

استقلال قضایی و نقش آن در اجرای صحیح عدالت - اعتبار علم قاضی در شمار ادله اثباتی

بر اساس این گزارش مهلت تمدید شده برای ثبت نام در آزمون قضاوت سال 94 ، مهلت نهایی است.

منبع : ایسنا

    

پست های مرتبط

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.