×

دادا خسرو به روایت دوستان

دادا خسرو به روایت دوستان

کتاب «دادا خسرو به روایت دوستان» به همت دکتر مظاهر نیک‌خواه در شهرکرد منتشر شد

دادا-خسرو-به-روایت-دوستان وکیل 

کتاب «دادا خسرو به روایت دوستان» به همت دکتر مظاهر نیک‌خواه در شهرکرد منتشر شد.

گردآورنده این کتاب در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا - منطقه چهارمحال و بختیاری، اظهارکرد: در کتاب «داداخسرو» که به همت حوزه هنری چهارمحال و بختیاری به چاپ رسیده، خاطرات رزمنده دلاور هشت سال دفاع مقدس حاج خسرو نیکخواه پس از سال‌ها منتشر شد و از آنجا که برخی از خاطرات به دلیل شکست نفسی مرحوم نیکخواه گفته نشده دوستان وی تصمیم گرفتند ناگفته‎های این رزمنده دفاع مقدس را که در آن کتاب گفته نشده در کتابی با عنوان «دادا خسرو به روایت دوستان» به چاپ برسانند.

ا افزود: این کتاب در 216 صفحه و دوهزار نسخه در انتشارات سامان دانش و به همت ستاد کنگره سرداران، امیران و 2400 شهید استان چهارمحال و بختیاری به چاپ رسیده است. در این کتاب خاطراتی از خسرو نیکخواه به روایت هم‌رزمان و همشهریانش به چاپ رسیده است.

به گفته وی، فریدون استکی، رحمان رضوی، بهمن اکبریان دهکردی، علی‎محمد اکبری، احمد محمودی، فیض‌الله امیدی، همایون امیرخانی، داود بابایی، نادر پورارشد، قربانعلی ترابی، فرامرز حامدی شهرکی، بیژن خدابنده، عنایت‌الله خدابنده، اصغر رئیسی دهکردی، مظفر راستی، جهانبخش و جهان‌دار روحانی، ایوب زمانی، اکبر سیاح، کمال صمدزاده، سعید عبدالهیان، جمشید علی‎بابایی، همایون علی‌دوستی، خسرو فخرالدینی، عباس و علیرضا قلی‎پور، محمد کیانی، ابراهیم و یدالله معتمدی، یدالله منزوی، نادر مومنی، قدمعلی مهری و آیت‎الله نادری خاطرات خود از این رزمنده دفاع مقدس را در این کتاب روایت کرده‌اند.

مرحوم خسرو نیک‎خواه از جانبازان هشت سال دفاع مقدس بود که در 25 فروردین‌ماه سال 1393 براثر سکته‌ مغزی دار فانی را وداع گفت و همنشین یاران شهیدش شد.

پیش‌تر کتاب «دادا خسرو» از سوی واحد فرهنگ و مطالعات پایداری حوزه هنری به چاپ رسیده که شامل خاطرات دوران کودکی، نوجوانی و جوانی و همچنین خاطرات دوران انقلاب اسلامی و دفاع مقدس مرحوم حاج خسرو نیکخواه است.

منبع : ایسنا

    

پست های مرتبط

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.