×

نیازمند حضور پلیس زن هستیم

نیازمند حضور پلیس زن هستیم

جانشین معاون هماهنگ کننده نیروی انتظامی، حضور پلیس زن در نیروی انتظامی را نه یک ضرورت بلکه یک الزام دانست

نیازمند-حضور-پلیس-زن-هستیم وکیل 

جانشین معاون هماهنگ کننده نیروی انتظامی، حضور پلیس زن در نیروی انتظامی را نه یک ضرورت بلکه یک الزام دانست.

برنامه پلیس برای کاهش تلفات رانندگی  - نقش پلیس در پیشگیری از وقوع جرم - برخورد قاطع پلیس با متجاوزان حریم خصوصی - مهمترین اولویت پلیس در سال 94

 سردار "محمدجواد زاده کمند" عصر دیروز(چهارشنبه) در نخستین گردهمایی پلیس زن که در سالن غدیر مجموعه ورزشی ناجا برگزار شد، با بیان اینکه هفته ناجا فرصتی است تا نیروی انتظامی کارنامه‌ای از عملکرد خود ارائه داده و با مردم تعامل بیشتری برقرار کند، اظهار کرد:‌ شعاری که برای هفته نیروی انتظامی انتخاب می شود شعاری است که در حقیقت سرلوحه نیروی انتظامی برای یک سال پیش روست.

زاده کمند با تشریح دو نوع اقتدار سخت و نرم اظهار کرد: اقتدار نرم حامی قانونمداران و شهروندان است و اقتدار سخت نیز در مقابل مجرمان و هنجارشکنان به کار می‌رود.

قانون مقررات استخدامی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران - قانون نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران 

ایران بهترین امنیت را در کشورهای منطقه دارد

زاده کمند با اشاره به موقعیت کشورمان در منطقه، خاطرنشان کرد: امروزه با وجود توطئه‌های دشمنان و همچنین ناامنی‌های کشورهای همسایه و همین‌طور برخی از مشکلات درونی که در مقاطع مختلف پس از پیروزی انقلاب اسلامی داشتیم، به برکت نیروهای نظامی و انتظامی و همچنین همراهی مردم و رهبری بهترین امنیت را در سطح کشورهای منطقه و حتی جهان داریم.

وی به فعالیت پلیس زن در نیروی انتظامی اشاره کرد و با تاکید بر اینکه زنان پلیس نقش موثری در اقدامات و ماموریت‌های پلیس و تامین امنیت دارند، گفت: البته این به این معنا نیست که امروز در شرایط مطلوبی قرار داریم و ما حتما برای رسیدن به شرایط مطلوب اقداماتی را باید انجام دهیم.

زاده کمند با بیان اینکه به نیابت از فرمانده ناجا از کارکنان زن در پلیس تشکر می‌کنم، خاطرنشان کرد: یکی از مهم‌ترین اقدامات پلیس زن در کشورمان موضوع مشاوره و مددکاری است. بیش از 400 هزار پرونده به مراکز مشاوره ما در کلانتری‌ها ارجاع شده که با کار پلیس زن بیش از 70 درصد این پرونده‌ها به مصالحه انجامیده است.

جانشین معاون هماهنگ کننده نیروی انتظامی ادامه داد: در حقیقت می توان گفت که اگر این اقدام پلیس زن نبود این پرونده‌ها وارد دستگاه قضایی و پلیسی کشور شده، بار مضاعفی را به آن‌ها وارد می‌کرد.

سازمان قضایی نیروهای مسلح یار نیرو انتظامی در انجام ماموریت هاست  - نیروی انتظامی مسئول صدور گواهینامه ، اسناد مالکیت و پلاک خودرو شد 

حضور پلیس زن در ناجا یک الزام است

به گزارش ایسنا، ‌زاده کمند با تاکید بر اینکه امروز حضور پلیس زن در ناجا نه یک ضرورت بلکه یک الزام است، خاطرنشان کرد: برای انجام ماموریت‌های مختلف نیازمند حضور پلیس زن هستیم. امروز بیش از 80 شغل در سطوح مختلف ناجا وجود دارد که در اختیار زنان قرارگرفته است.

وی نقش زنان در پلیس را قابل ملاحظه و موثر توصیف کرد و گفت: بسیاری از توانایی‌هایی که در زنان وجود دارد شاید در کارکنان مرد وجود نداشته باشد. تجربه کاری من نشان داده است که دقت نظر و سلامت کار در مشاغل خانم‌ها قابل ملاحظه است.

جانشین معاون هماهنگ کننده نیروی انتظامی با تاکید بر ضرورت افزایش توانمندی زنان، اظهار کرد: باید انتظارات فرماندهان و مدیران نیز از کارکنان پلیس زن منطقی باشد.

منبع : ایسنا

    

پست های مرتبط

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.