×

ثبت نام حدود 30 هزار نفر در آزمون قضاوت 94

ثبت نام حدود 30 هزار نفر در آزمون قضاوت 94

معاون منابع انسانی قوه قضاییه از ثبت نام 30 هزار نفر برای آزمون قضاوت سال 94 خبر داد

ثبت-نام-حدود-30-هزار-نفر-در-آزمون-قضاوت-94

معاون منابع انسانی قوه قضاییه از ثبت نام 30 هزار نفر برای آزمون قضاوت سال 94 خبر داد.

اطلاعیه آزمون قضاوت سال 1394 - اطلاعیه آزمون قضاوت سال 1393آزمون قضاوت 93 برگزار می شود - کمبود بودجه ، برگزاری دو دوره آزمون قضاوت را لغو کرد - استقلال قاضی در آئین دادرسی 

حجت‌الاسلام و المسلمین علیرضا امینی در حاشیه نشست مدیران نظارت و ارزشیابی دادگستری های سراسر کشور در جمع خبرنگاران در پاسخ به سئوالی مبنی بر اینکه در زمینه استخدام نیروهای اداری تصمیمی در جلسه مسئولان عالی قضایی اتخاذ شده یا نامه نگاری با دولت داشته اید؟ گفت: امیدواریم گشایشی در وضع بودجه و اعتبارات دولت حاصل شود تا ما بتوانیم افرادی را که نتوانسته‌ایم به کار دعوت کنیم، تا آخر سال جذب کنیم.

امینی یادآور شد: تعداد کارمندان قوه قضاییه حدود 40 هزار نفر است و ان‌شالله بتوانیم تا آخر امسال حدود دو هزار نیرو در کادر اداری جذب کنیم.

استقلال قضایی و نقش آن در اجرای صحیح عدالت - اعتبار علم قاضی در شمار ادله اثباتی - چرا باید قاضی مستقل باشد ؟ - قاضی نباید به مشکلات مردم بی تفاوت باشد 

وی درباره اینکه آیا برای ارزشیابی کارمندان قوه قضاییه نرم افزار خاصی طراحی شده است؟ گفت: بله. البته سیستم نظارت بر قضات کاملا متفاوت است و از طریق بخش معاونت ارزشیابی دادسرای عالی انتظامی انجام می شود.

وی درپاسخ به سئوال ایسنا درباره تعداد ثبت‌نام کنندگان درآزمون قضاوت 94 گفت: حدود 30 هزار نفر برای شرکت در این آزمون ثبت‌نام کرده‌اند.

منبع : ایسنا

    

پست های مرتبط

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.