×

ارتقای مهارت و وحدت رویه هدف اصلی دوره های آموزشی پلیس راهور

ارتقای مهارت و وحدت رویه هدف اصلی دوره های آموزشی پلیس راهور

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی گفت ارتقای مهارت و تخصص کارکنان و وحدت رویه نسبت به اجرای قوانین و مقررات در سطح کشور از جمله اهداف برگزاری دوره‌های آموزشی پلیس راهور ناجا است

ارتقای-مهارت-و-وحدت-رویه-هدف-اصلی-دوره-های-آموزشی-پلیس-راهور

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی گفت: ارتقای مهارت و تخصص کارکنان و وحدت رویه نسبت به اجرای قوانین و مقررات در سطح کشور از جمله اهداف برگزاری دوره‌های آموزشی پلیس راهور ناجا است.

تاکید یک مقام قضایی بر نقش پلیس راهنمایی و رانندگی - قانون جدید جرایم راهنمایی و رانندگی جایگزین آیین نامه دولت می شود - آیت الله مکارم شیرازی : رعایت نکردن قوانین راهنمایی و رانندگی اشکال شرعی دارد 

 سردار سرتیپ پاسدار تقی مهری رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی در دوره آموزشی مدیران اجرایی پلیس راهور به تشکیل قرارگاه جهادی ارتقای تربیت و آموزش پرداخته و اظهار داشت: با تدبیر فرمانده ناجا و پیگیری هیأت رئیسه از سال گذشته مقدمات راه‌اندازی قرارگاه جهادی تربیت و آموزش فراهم شد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی تصریح کرد: در پلیس راهور برابر تدابیر ابلاغی نسبت به تهیه و تدوین کتابچه دانستنی‌های پلیس راهنمایی اعم از پلیس راه و ترافیک شهری اقدام شد که در سراسر کشور به دست کارکنان رسیده است.

اعتراض به اخطاریه های تخلفات راهنمایی و رانندگی حق مردم است - سرعت و سبقت غیرمجاز خط قرمز پلیس 

عالی‌ترین مقام راهنمایی و رانندگی کشور به تدابیر ابلاغی نسبت به برگزاری دوره‌های کوثر اشاره و بیان داشت: امروز رؤسای پلیس راهنمای شهرستان‌ها، معاونان فنی و مهندسی راهور استان‌ها، رؤسای راهور سرکلانتران تهران بزرگ و مسئولان عملیات ترافیک شهری در این دوره آموزشی حضور دارند.

وی به برگزاری دو دوره آموزشی دیگر در راهور پرداخت و گفت: ارتقای آگاهی و دانش همه کارکنان به ویژه فرماندهان و مسئولان  و ارتقای آگاهی در حوزه تخصصی ترافیکی از جمله اهداف این دوره‌هاست.

سردار مهری ادامه داد: حدود 9 عنوان درسی در این دوره‌ها آموزش داده می‌شوند. در حوزه‌های تصادفات، ترافیک شهری، اجرائیات، شماره‌گذاری، عملیات و خدمات؛ درس جدیدی به نام رعایت حقوق شهروندی نیز به رئوس این مطالب اضافه شده است.

تابلوهای راهنمایی و رانددگی هوشمند می شوند 

عالی‌ترین مقام راهنمایی و رانندگی کشور اظهار امیدواری کرد: با ارتقای مهارت و تخصص کارکنان و وحدت رویه نسبت به اجرای قوانین بتوانیم در سطح کشور و ایمنی را شاهد باشیم.

منبع : خبرگذاری فارس

    

پست های مرتبط

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.