×

مصرف مواد روان گردان خواهر را به کام مرگ کشاند، پسر 26 ساله بازداشت شد

مصرف مواد روان گردان خواهر را به کام مرگ کشاند، پسر 26 ساله بازداشت شد

جوان 26 ساله‌ای به علت خارج شدن از حال طبیعی ناشی از مصرف مواد روان‌گردان خواهر خود را با ضربات چاقو به قتل رساند

مصرف-مواد-روان-گردان-خواهر-را-به-کام-مرگ-کشاند،-پسر-26-ساله-بازداشت-شد

جوان 26 ساله‌ای به علت خارج شدن از حال طبیعی ناشی از مصرف مواد روان‌گردان خواهر خود را با ضربات چاقو به قتل رساند.

مواد محرک و روان گردان ها27 درصد زندانیان مربوط به جرایم مواد مخدر و روان گردان ها هستند - اهمیت و ضرورت بررسی معضل اعتیاد  - آیا می دانید استعمال یا قاچاق مواد مخدر و مجازات آن چیست ؟  - جالب ترین شیوه های قاچاق مواد مخدر - در اتهام قاچاق مواد مخدر ، کافی نبودن دلائل از موجبات برائت است - روند مقابله با کمپ های ترک اعتیاد غیرمجاز - جای خالی مراکز ترک اعتیاد به الکل - خلأهای قانونی مواد مخدر و روانگردان برطرف می شود 

به گزارش خبرنگار حوادث خبرگزاری فارس، روز 30 مهرماه یک دستگاه پراید خانمی چاقو خورده را که از نواحی صورت، گلو و زیر قلب مصدوم شده بود به بیمارستان شهدای یافت‌آباد انتقال داد.

خانواده مصدوم اعلام کردند دقایقی پیش برادر مصدوم وی را با ضربات چاقو مجروح و از خانه فرار کرده است.

براساس اعلام مسئولان بیمارستان شهدای یافت‌آباد مصدوم در بدو ورود به اورژانس بیمارستان به علت خونریزی و ضربات متعدد چاقو جان باخته است.

بایسته های قانونی بازار داغ مواد مخدر - ابعاد حقوقی مقابله با اعتیاد -  عناصر تشکیل دهنده جرایم مرتبط با مواد مخدر -  نحوه اعمال تخفیف در پرونده های مواد مخدر 

نخستین روز آبان‌ ماه برادر مقتول که ضارب مقتول نیز هست به کمپی در اطراف تهران مراجعه می‌کند و در آنجا از وی شماره‌ای می‌خواهند و وی شماره‌ای به اشتباه ارائه می‌کند و پس از جر و بحث درنهایت پلیس به محل کمپ آمده و شماره اصلی را از ضارب مقتول اخذ کرده که شماره برادر ضارب و مقتول است.

پس از تماس با برادر مقتول پلیس پی به حادثه ذکر شده می‌برد و ضارب بازداشت می‌شود ولی از آنجا که محل وقوع جرم تهران بوده است پرونده و متهم به تهران ارسال می‌شود.

در تحقیقات ضارب که برادر مقتول نیز هست اعلام می‌کند که من به علت مصرف مواد روان‌گردان در حال طبیعی نبودم و خواهر خود را با ضربات متعدد چاقو مجروح کرده و از خانه فرار کردم.

وی در تحقیقات اعلام کرده است هیچگونه انگیزه‌ای برای این کار نداشته است و به علت مصرف شیشه از خود بی‌خود شده است و فاقد هرگونه بیماری روانی یا اختلاف با خواهر خود است.

برادر مقتول در توضیح روز حادثه گفت: روز پنجشنبه پیش از رفتن به منزل به مبلغ 100 هزار تومان مواد روان‌گردان شامل شیشه و قرص اکس تهیه کردم و به منزل رفتم. پس از مصرف مقدار زیاد شیشه احساس کردم که حال مناسبی ندارم بنابراین قرص‌های اکس را مصرف کردم تا حالم بهبود یابد ولی بدتر شدم و متاسفانه فردای روز مصرف این اتفاق افتاد و با چاقوی ضامن‌دار که در جیب داشتم خواهرم را مضروب کردم.

ضارب ادامه داد: تحصیلات اول راهنمایی دارم و به شغل نجاری مشغولم و مدت 7 سال است که شیشه مصرف می‌کنم.

مواد مخدر جرم و جنایات و چراها - درآمدی بر قاچاق مواد مخدر  

وی افزود: ما در خانواده یک خواهر و 6 برادر هستیم که تنها خواهر من که به دست من مجروح شد 28 سال سن داشت و تازه ازدواج کرده بود.

وی تأکید کرد: من در حال خود نبودم والا خواهر خود را دوست داشتم.

ضارب در پایان گفت: من روزانه حدود 50 هزار تومان مواد روان گردان مصرف می‌کردم.

منبع : خبرگذاری فارس

    

پست های مرتبط

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.