×

برخورد قاطع با هرگونه تخلف احتمالی مدیران در فضای انتخاباتی

برخورد قاطع با هرگونه تخلف احتمالی مدیران در فضای انتخاباتی

رییس کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد گفت هرگونه تخلف و تخطی احتمالی مدیران اعم از قضایی، امنیتی و اجرایی از مسیر قانون انتخابات با برخورد قاطع دستگاه قضایی همراه خواهد بود

برخورد-قاطع-با-هرگونه-تخلف-احتمالی-مدیران-در-فضای-انتخاباتی

رییس کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد گفت: هرگونه تخلف و تخطی احتمالی مدیران اعم از قضایی، امنیتی و اجرایی از مسیر قانون انتخابات ( مقالات مرتبط با انتخابات - سوالات مرتبط با انتخابات ) با برخورد قاطع دستگاه قضایی همراه خواهد بود.

استفاده از منابع دولتی برای تبلیغات انتخاباتی جرم است - منع قانونی استفاده از تریبون های مذهبی برای تبلیغات انتخاباتی - طرح استانی شدن انتخابات با ایرادات متعددی مواجه است - قانون اصلاح ماده 29 قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی - نقاط مثبت و منفی طرح استانی شدن انتخابات از زبان یک حقوقدان - بررسی جرایم مرتبط با انتخابات مجلس شورای اسلامی - انتخاب کانون ها و رسیدگی به تخلفات انتخاباتی - برای مقابله با تخلفات انتخاباتی نیازی به دستورالعمل نیست 

 حجت الاسلام غلامرضا مزارعی در نشست ستاد پیشگیری از جرایم انتخاباتی استان اظهار کرد: هر مدیری از ظرفیت سازمانی و شخصیت حقوقی به نفع یا علیه کسی استفاده کند و تشتت ایجاد نماید آماده برخورد دستگاه قضایی باشد.

وی بیان کرد: هرگونه استفاده از اموال دولتی، استخدام ها و قراردادهای غیرقانونی از سوی مدیران دستگاه‌های اجرایی نیز به دقت رصد خواهد شد. با هر مدیری که درباره انتخابات از مسیر قانونی تخطی کند بدون اغماض و با اشد مجازات برخورد می شود.

قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی - مشکل بدون راه حل ، منبع تامین هزینه های انتخاباتی است - طرح استانی شدن انتخابات خام و دارای ابهام است 

رییس کل دادگستری کهگیلویه وبویراحمد خاطرنشان کرد: رویکرد مدیران دستگاه‌های اجرایی به‌عنوان سفیران انقلاب و نظام اسلامی به موضوع حساس انتخابات باید به‌دور از هرگونه سیاسی‌کاری، نگاه‌های قومی، طایفه‌ای و گروهی باشد.

مزارعی تصریح کرد: دستگاه قضایی نیز با دقت، ظرافت و با قاطعیت موضوع انتخابات امسال در استان را رصد و با افراد اعم از نامزدهای انتخاباتی، گروه ها و جریان های سیاسی که به طریق مختلف سعی در ایجاد تنش و بی نظمی در این زمینه را دارند با صلابت برخورد خواهد کرد.

وی ادامه داد: مردم مومن، انقلابی و ولایتمدار کهگیلویه وبویراحمد در انتخابات اسفند ماه نشان خواهند داد که بدون هرگونه دیدگاه های قومیتی و طایفه ای و با حضور پرشور در این آزمون مهم سیاسی شرکت و به دنبال افراد اصلح در این عرصه هستند.

شورای نگهبان و نظارت بر انتخابات و همه پرسی - احمدی نیاز : نیازی به دستورالعمل جدید در رابطه با انتخابات نیست 

رئیس کل دادگستری کهگیلویه وبویراحمد اضافه کرد: آحاد مردم استان در زمینه برگزاری انتخاباتی ( مقالات مرتبط با انتخابات - سوالات مرتبط با انتخابات ) سالم تکلیف دارند؛ چرا که شرکت در انتخابات تکلیفی شرعی و قانونی است.

منبع : ایسنا

    

پست های مرتبط

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.