×

کشاورز مرحوم یوسف نوبخت انسان بسیار بزرگی بود

کشاورز مرحوم یوسف نوبخت انسان بسیار بزرگی بود

رییس اتحادیه سراسری کانون‌های وکلای دادگستری ایران (اسکودا) در وصف مرحوم نوبخت حقیقی استاد برجسته حقوق گفت مرحوم نوبخت بیان بسیار محکم، منطقی، راهگشا و دلگرم‌کننده داشتند

کشاورز-مرحوم-یوسف-نوبخت-انسان-بسیار-بزرگی-بود وکیل 

رییس اتحادیه سراسری کانون‌های وکلای دادگستری ایران (اسکودا) در وصف مرحوم نوبخت حقیقی استاد برجسته حقوق گفت: مرحوم نوبخت بیان بسیار محکم، منطقی، راهگشا و دلگرم‌کننده داشتند.

پیگیری لایحه جامع وکالت مهمترین برنامه اسکودا است - اسکودا موجب اعتلای نام وکیل در سراسر کشور می شود - سه ایراد اسکودا به لایحه جامع وکالت ، قانون آیین دادرسی کیفری بهترین قانون تصویب شده بعد از انقلاب

 بهمن کشاورز در مراسم بزرگداشت شادروان یوسف نوبخت حقیقی که در خانه اندیشمندان علوم انسانی برگزار شد، اظهار کرد: مرحوم نوبخت انسان بسیار بزرگی بود. شروع کار وی در دادگاه صلح و بعد از آن در دادگاه حقوقی دو بود که دادگاه حقوقی دو از وجود مرحوم نوبخت بسیار بهره‌مند شد و نتیجه حضور ایشان در آن دادگاه کتاب اندیشه‌های قضایی بود.

وی ادامه داد: در شرایطی که امر قضاوت بسیار مشکل بود، مرحوم نوبخت حامی تمامی همکارانش بود. در عین حال به دلیل ذهن پویایی که داشت در تمام مدتی که به امر قضا مشغول بود به تدریس هم می پرداخت و پس از بازنشستگی نیز پروانه وکالت گرفت و داوطلب عضویت هیات مدیره کانون وکلای دادگستری مرکز در دوره بیست و دوم شد که من حدود دو سال در دوره بیست و دوم که دوره خاصی در هیات مدیره کانون وکلا بود، در خدمت ایشان بودم.

ایراد اسکودا به برخی مواد برنامه پنجم 

کشاورز با اشاره به اینکه کتاب نگاهی به آیین دادرسی مدنی را از مرحوم نوبخت داریم، گفت: متاسفانه من موفق به دیدار ایشان در زمانی که کسالت داشتند نشدم، ولی ناگفته نماند که بیان مرحوم نوبخت همیشه محکم، منطقی، راهگشا و دلگرم‌کننده بود.

رییس اتحادیه سراسری کانون‌های وکلای دادگستری ایران (اسکودا) یادآور شد: کار در عدلیه بسیار سخت است و اینکه کسی در این محیط سالیان سال کار کند و هیچ کس نتواند یک صحبت منفی در موردش داشته باشد، نشان دهنده همت او و تفضل الهی است که این تفضل الهی شامل حال مرحوم نوبخت بود.

منبع : ایسنا

    

پست های مرتبط

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.