×

معاون سازمان ثبت از فن آوری های روز در اجرای فرایندهای استفاده می کنیم

معاون سازمان ثبت از فن آوری های روز در اجرای فرایندهای استفاده می کنیم

محمد فطانت، رییس سازمان بورس و اوراق بهادار در جلسه‌ای که با حضور محمد مهدی انجم شعاع، معاون امور اسناد سازمان ثبت اسناد و املاک کشور و مرتضی ادب، مدیرکل ثبت شرکت‌ها و موسسات غیر تجاری این سازمان تشکیل شد، گفت تحول بزرگی در الکترونیکی شدن فرایندهای ثبت شرکت‌ها در این اداره کل صورت گرفته است

معاون-سازمان-ثبت-از-فن-آوری-های-روز-در-اجرای-فرایندهای-استفاده-می-کنیم

محمد فطانت، رییس سازمان بورس و اوراق بهادار در جلسه‌ای که با حضور محمد مهدی انجم شعاع، معاون امور اسناد سازمان ثبت اسناد و املاک کشور و مرتضی ادب، مدیرکل ثبت شرکت‌ها و موسسات غیر تجاری این سازمان تشکیل شد، گفت: تحول بزرگی در الکترونیکی شدن فرایندهای ثبت شرکت‌ها در این اداره کل صورت گرفته است.

اعلام آمادگی سازمان ثبت اسناد برای تثبیت مالکیت منابع طبیعی - ایجاد مرکز مالکیت معنوی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور - گام بلند سازمان ثبت در جلوگیری از موقوفه خواری - سازمان ثبت اسناد و املاک در مسیر پیشرفت پیشگام بوده است 

در این جلسه محمد مهدی انجم شعاع، معاون امور اسناد، سازمان ثبت اسناد و املاک کشور ضمن بیان این موضوع که اداره کل ثبت شرکت‌ها و موسسات غیرتجاری همانند دیگر بخش‌های سازمان ثبت متحول شده و از فن‌آوری‌های روز در اجرای فرایندها استفاده می‌کند، گفت: این سازمان آمادگی این را دارد تا با دیگر دستگاه‌ها ارتباط مستمر داشته و با آن‌ها همکاری کند.

او افزود: سازمان ثبت اسناد و املاک کشور با برخی از دستگاه‌ها نیازمند ارتباط ویژه است تا موضوعی به نتیجه برسد که سازمان بورس و اوراق بهادار جزو این گونه دستگاه‌هاست.

 استخدام در سازمان ثبت اسناد و املاک کشور - از سوی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور ،  پورتال شناسه ملی اشخاص حقوقی راه اندازی شد 

معاون امور اسناد، سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت: امکانات علمی و فنی خوبی در هر دو دستگاه ثبت اسناد و بورس وجود دارد که با تعامل و همکاری می‌توان این امکانات را در راستای تسهیل امور ذی‌نفعان در این دو دستگاه به‌کار برد.

در ادامه این جلسه محمد فطانت، رییس سازمان بورس و اوراق بهادار گفت: در سال‌های اخیر تحولات بسیار خوبی در الکترونیکی کردن فرایندها در سازمان ثبت اسناد و املاک کشور صورت گرفته است.

وی با اشاره به این موضوع که تبدیل فرایندهای سنتی به الکترونیک کار بسیار سخت و بزرگی است که در سازمان ثبت اسناد انجام شده است، افزود: استفاده از فن‌آوری‌های روز باعث بالا رفتن دقت کار و تسریع در امور مراجعان می‌شود.

فطانت مجهز بودن اداره کل ثبت شرکت‌ها و موسسات غیرتجاری به بانک‌های اطلاعاتی متعدد به صورت الکترونیک را از امکانات خوب این اداره کل برشمرد و بیان کرد: با تعامل با این اداره کل و تبادل اطلاعات می‌توان بسیاری از مشکلات پیش‌رو را حل کرد.

اعلام نتایج آزمون استخدامی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور 

رییس سازمان بورس و اوراق بهادار ضمن تاکید بر همکاری دوجانبه بین ثبت اسناد و بورس ابراز امیدواری کرد تا با همکاری با اداره کل ثبت شرکت‌ها و موسسات غیرتجاری سازمان ثبت اسناد و املاک کشور شرایطی فراهم شود که ارائه خدمات به مراجعان سازمان بورس بهتر انجام شود.

در ابتدای این جلسه مرتضی ادب، مدیرکل ثبت شرکت‌ها و موسسات غیرتجاری سازمان ثبت اسناد و املاک کشور به ارائه گزارشی از روند فعالیت‌های این اداره کل و اقداماتی که در این بخش انجام شده است پرداخت.

منبع : ایسنا

    

پست های مرتبط

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.