×

حفظ جنگل ها و اراضی کشاورزی دغدغه اصلی دستگاه قضایی است

حفظ جنگل ها و اراضی کشاورزی دغدغه اصلی دستگاه قضایی است

رئیس سازمان اسناد و املاک کشور گفت دغدغه اصلی دستگاه قضایی حفظ جنگل‌ها، اراضی کشاورزی و سرمایه‌های ملی است

حفظ-جنگل-ها-و-اراضی-کشاورزی-دغدغه-اصلی-دستگاه-قضایی-است وکیل 

رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت: دغدغه اصلی دستگاه قضایی حفظ جنگل‌ها، اراضی کشاورزی و سرمایه‌های ملی است.

اعلام آمادگی سازمان ثبت اسناد برای تثبیت مالکیت منابع طبیعی - ایجاد مرکز مالکیت معنوی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور - گام بلند سازمان ثبت در جلوگیری از موقوفه خواری - سازمان ثبت اسناد و املاک در مسیر پیشرفت پیشگام بوده است - اعلام نتایج آزمون استخدامی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور 

 احمد تویسرکانی در جلسه شورای اداری محمودآباد اظهار کرد: از تمام ظرفیت‌ها برای ارتقای وضعیت خدمات‌رسانی به مردم استفاده کنیم و لازمه این امر شناختن درست مسئولیت‌ها است.

وی تصریح کرد: مردم کشور در تمامی مقاطع مورد نیاز حضور داشتند و در تمامی بحران‌ها به صحنه آمدند و شایسته خدمت هستند.

رئیس سازمان اسناد و املاک کشور با بیان اینکه باید از منابع موجود به موقع و کافی استفاده کنیم، افزود: مشارکت مسئولان و دستگاه‌ها در رفع نارسایی‌ها باید در دستور کار قرار بگیرد.

تویسرکانی با اشاره به اینکه «تلاش داریم تا به اجرای عدالت در دستگاه‌های قضایی برسیم»، گفت: امروز دغدغه اصلی دستگاه قضایی حفظ جنگل‌ها، اراضی کشاورزی و سرمایه‌های ملی است.

 استخدام در سازمان ثبت اسناد و املاک کشور - از سوی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور ،  پورتال شناسه ملی اشخاص حقوقی راه اندازی شد 

معاون قوه قضائیه تاکید کرد: لازمه حفظ استقلال کشور، حراست از منابع و استفاده صحیح از آن است.

وی با اشاره به اینکه «با شعار دادن و توصیه کردن نمی‌توانیم توفیقی به دست آوریم»، اظهار کرد: باید برنامه‌ریزی درستی داشته باشیم و آن را به کار گیریم، تصرف‌ها و تجاوزها به اراضی مازندران خسارت‌های زیادی را به بار آورده است که باید تلاش شود با یک نظم درست به نحوی مدیریت شود تا خسارت افزایش پیدا نکند.

تویسرکانی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه در دستگاه قضایی و به خصوص در سازمان ثبت اسناد و املاک کشور توجه ویژه‌ای به استان مازندران، محمودآباد و بخش سرخرود می‌کنیم،افزود: مازندران محرومیت‌های زیادی دارد که مهم‌ترین دلیل این عقب‌ماندگی عدم مدیریت منابع در این استان بوده است.

منبع : ایسنا

    

پست های مرتبط

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.