×

امکان ارائه خدمت درمانی بیشتر به بازنشستگان باید فراهم شود

امکان ارائه خدمت درمانی بیشتر به بازنشستگان باید فراهم شود

رئیس اتحادیه پیشکسوتان جامعه کارگری گفت در حوزه درمان بایستی امکان خدمت بیشتر به بازنشستگان فراهم شود که در استفاده از خدمات درمانی اولویت داشته باشند

امکان-ارائه-خدمت-درمانی-بیشتر-به-بازنشستگان-باید-فراهم-شود وکیل 

رئیس اتحادیه پیشکسوتان جامعه کارگری گفت: در حوزه درمان بایستی امکان خدمت بیشتر به بازنشستگان فراهم شود که در استفاده از خدمات درمانی اولویت داشته باشند.

شرایط بازنشستگی -  مستمری بازنشستگی - جزئیاتی از پرداخت مستمری بازنشستگی تامین اجتماعی - ممنوعیت بازنشستگی پیش از موعد کارکنان دولت لغو شد - قانون نقل و انتقال حق بیمه یا بازنشستگی مصوب 1365 - گذر از دالان تاریک صنعت بازنشستگی - دردسر شرط سنی بازنشستگی پیش از موعد معلولان 

به گزارش ایرنا از سازمان تامین اجتماعی، حسن صادقی در نشست هیات های اجرایی خانه کارگر سراسر کشور با بیان اینکه بازنشستگان و کارگران در دفاع از درمان تامین اجتماعی پشت سرمدیریت این سازمان هستند، اظهارکرد: درمان موضوعی است که ما سال ها برای آن مبارزه کردیم و در نهایت توانستیم قانون الزام را به تصویب مجلس برسانیم.

وی ادامه داد:جامعه کارگری کشور نیروی عظیمی است که ازمدیریت دلسوز و پاک دست و سلامتی که امروز درسازمان تامین اجتماعی خدمتگزاری می کند حمایت و پشتیبانی کامل می کنند.

ابطال بخشنامه سازمان تامین اجتماعی در مورد کیفیت محاسبه مستمری بازنشستگی بیمه شدگان  - متقاضیان بازنشستگی پیش از موعد چه می خواهند؟

عضو هیات مدیره کانون بازنشستگان تهران با تاکید بر اینکه تشکل های کارگری و بازنشستگی کشور همکاری و ارتباط بسیار مناسبی با سازمان تامین اجتماعی دارند، افزود: ضمن حمایت از سیاست گذاری های سازمان تامین اجتماعی در اجرای برنامه های مختلف از جمله برنامه پرداخت متمرکز حقوق بازنشستگان نهایت همکاری را داشته ایم و بستر کار را فراهم کردیم.

براساس آمار از جمعیت 40 میلیون و 200 هزار نفری افراد تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی، دو میلیون و 700 هزار نفر آنها مستمری بگیران و بازنشستگان هستند.

منبع : ایرنا

    

پست های مرتبط

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.