×

عذاب وجدانی که جان پدر را گرفت

عذاب وجدانی که جان پدر را گرفت

پدری که پسر خود را کشته بود، به دلیل عذاب وجدان خود را از طبقه پنجم ساختمان به پایین پرت کرد و جان باخت

عذاب-وجدانی-که-جان-پدر-را-گرفت

پدری که پسر خود را کشته بود، به دلیل عذاب وجدان خود را از طبقه پنجم ساختمان به پایین پرت کرد و جان باخت.

روابط میان عدالت کیفری رسمی با ساز و کارهای محلی عدالت ترمیم در قتل های ناموسی - قتل های خانوادگی - بررسی حقوقی قتل های خانوادگی - قاتلان چگونه قصاص می شوند ؟  -  قواعد قتل و قصاص در قانون مجازات اسلامی - قتل عمد شبه عمد و خطای محض

 روز 17 آبان ماه امسال پسر جوانی به نام آرش 24 ساله با پدرش مسعود در محل کار وی در منطقه عبدل آباد قرار ملاقات گذاشت.

آرش پس از رسیدن به محل ساختمان نیمه کاره پدرش، از وی درخواست پول می­کند، پدر آرش می­دانست که فرزندش پول را برای چه کاری می­خواهد و از نیت آرش برای خریدن مواد مخدر خبر داشت، به همین علت مسعود تقاضای پسرش را برای دریافت پول رد می­ کند، آرش نیز که از این اتفاق عصبانی و ناراحت می­ شود با استفاده از چاقویی به سمت پدرش حمله ور می­‌شود.

 شکوائیه قتل شبه عمد بر اثر بی احتیاطی - در صورتیکه تیراندازی برخلاف مقررات و ضوابط منتهی به قتل گردد موضوع مشمول مقررات قصاص و دیات میباشد - مجازات قتل در نتیجه تیر اندازی چیست ؟ 

مسعود نیز با دیدن این وضعیت با استفاده از پتکی که در محل ساختمان نیمه کاره وجود داشت ضربه­‌ای به فرزندش وارد می­‌کند که آرش جان خود را از دست می­‌دهد.

همان زمان مسعود با اعلام اینکه فرزندش مفقود شده است، این موضوع را به خانواده اطلاع می­‌دهد اما موضوع کشتن پسرش را از خانواده مخفی می­‌کند تا اینکه شب گذشته مسعود که نمی­‌توانست بیش از این موضوع را در دل خود پنهان نگاه دارد و عذاب وجدان او را رها نمی­‌کرد، در منزل به خانوادش می­‌گوید آرش را کشته است و جنازه او را در همان ساختمان نیمه کاره دفن کرده است.

بعد از فاش شدن راز این قتل ( مقالات مرتبط با قتل - سوالات مرتبط با قتل ) توسط مسعود، خانواده آرش سراسیمه از منزلشان بیرون می‌آید، غافل از اینکه حادثه شوم دیگری در انتظار آن­هاست، دقایقی از بیرون آمدن آنها از خانه نمی­‌گذشت که صدای بلند برخورد جسمی به زمین به گوششان رسید، پدر آرش خودش را از طبقه پنجم ساختمان پایین انداخته بود و بر اثر جراحات وارد شده، در دم جان خود را از دست داد.

بعد از این اتفاق، مأموران انتظامی، اورژانس و بازپرس کشیک قتل در صحنه حضور یافتند، خانواده مسعود نیز اتفاقات پیش آمده را برای بازپرس هشتم دادسرای جنایی تهران توضیح دادند.

قتل در فراش - قتل مورث -   قتل ناشی از اشتباه - قتل های ناموسی

بازپرس جنایی تهران به همراه مأموران انتظامی بعد از حضور در ساختمان نیمه کاره جسد آرش را کشف کردند و جسد برای بررسی ها بیشتر به پزشکی قانونی منتقل شد.

منبع : تسنیم

    

پست های مرتبط

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.