×

قتل مادربزرگ و نوه در هاله ای از ابهام، متهمان فرار کردند

قتل مادربزرگ و نوه در هاله ای از ابهام، متهمان فرار کردند

یک زن 74 ساله و نوه 29 ساله‌اش با ضربات چاقو به قتل رسیدند تا پرونده‌ای روی میز بازپرس جنایی تهران گشوده شود

قتل-مادربزرگ-و-نوه-در-هاله-ای-از-ابهام،-متهمان-فرار-کردند وکیل 

یک زن 74 ساله و نوه 29 ساله‌اش با ضربات چاقو به قتل ( مقالات مرتبط با قتل - سوالات مرتبط با قتل ) رسیدند تا پرونده‌ای روی میز بازپرس جنایی تهران گشوده شود.

روابط میان عدالت کیفری رسمی با ساز و کارهای محلی عدالت ترمیم در قتل های ناموسی - قتل های خانوادگی - بررسی حقوقی قتل های خانوادگی - قاتلان چگونه قصاص می شوند ؟  -  قواعد قتل و قصاص در قانون مجازات اسلامی - قتل عمد شبه عمد و خطای محض - شکوائیه قتل شبه عمد بر اثر بی احتیاطی 

 ظهر امروز حادثه‌ای مرگبار به مأموران کلانتری 123 نیاوران اعلام شد که حکایت از وقوع یک جنایت هولناک داشت.

مأموران پلیس با حضور در صحنه این جنایت دریافتند یک پیرزن 74 ساله و نوه 29 ساله‌اش در یک خانه به قتل رسیده‌اند و متهم یا متهمان متواری شده‌اند.

با حضور بازپرس ویژه قتل تهران در محل وقوع جنایت و بررسی‌های اولیه مشخص شد این زن و نوه‌اش بر اثر یک اختلاف خانوادگی به قتل ( مقالات مرتبط با قتل - سوالات مرتبط با قتل ) رسیده‌اند.

 در صورتیکه تیراندازی برخلاف مقررات و ضوابط منتهی به قتل گردد موضوع مشمول مقررات قصاص و دیات میباشد - مجازات قتل در نتیجه تیر اندازی چیست ؟ - قتل در فراش - قتل مورث -   قتل ناشی از اشتباه - قتل های ناموسی

بازپرس جنایی تهران با اشاره به این مطلب که هیچ‌گونه سرقتی از این محل انجام نشده است. گفت: تا حدود زیادی هویت متهمان متواری شده از صحنه جرم و همچنین انگیزه این افراد برای ما آشکار شده است.

وی افزود: تحقیقات برای شناسایی محل اختفای متهمان متواری شده و همچنین دستگیری این افراد ادامه دارد.

منبع : خبرگذاری فارس

    

پست های مرتبط

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.