×

حضور انتشارات پژوهشکده شورای نگهبان در نمایشگاه تخصصی کتاب دانشگاهی

حضور انتشارات پژوهشکده شورای نگهبان در نمایشگاه تخصصی کتاب دانشگاهی

انتشارات پژوهشکده شورای نگهبان در نمایشگاه تخصصی کتاب دانشگاهی حضور یافت

حضور-انتشارات-پژوهشکده-شورای-نگهبان-در-نمایشگاه-تخصصی-کتاب-دانشگاهی

انتشارات پژوهشکده شورای نگهبان در نمایشگاه تخصصی کتاب دانشگاهی حضور یافت.

 شورای نگهبان و نظارت بر انتخابات و همه پرسی - جایگاه شورای نگهبان در قانون اساسی -  متن قانون مجازات اسلامی با نظریه شورای نگهبان - شورای نگهبان 120 تغییر از قانون اساسی انجام داده است 

 انتشارات پژوهشکده این نهاد در ششمین نمایشگاه کتاب دانشگاهی حاضر شده و به معرفی و عرضه محصولات و منشورات خود در جهت آشنایی و بهره‌مندی عموم علاقه‌مندان می‌پردازد.

از جمله موارد عرضه‌شده در غرفه پژوهشکده می‌توان به مجموعه نظرات شورای نگهبان، مشروح مذاکرات شورای نگهبان، مبانی نظرات شورای نگهبان و همچنین پژوهش‌ها و مقالات علمی پژوهشگران در حوزه «حقوق عمومی» اشاره کرد.

جایگاه شورای نگهبان در قانون اساسی - متن قانون مجازات اسلامی با نظریه شورای نگهبان - شورای نگهبان و نظارت بر انتخابات و همه پرسی  

تولیدات پژوهشکده شورای نگهبان در قالب «کتب»، «گزارش‌های پژوهشی» و «فصلنامه دانش حقوق عمومی» عرضه می‌شود. از عموم علاقه‌مندان، خصوصاً جامعه حقوقی و دانشگاهی کشور دعوت می‌شود تا از غرفه انتشارات پژوهشکده شورای نگهبان (غرفه شماره 26) در این نمایشگاه بازدید کنند.

نمایشگاه تخصصی کتاب دانشگاهی از بیست‌وسوم تا بیست‌وهفتم آبان‌ماه سال جاری از ساعت 10 تا 18 در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع در خیابان حجاب تهران برگزار می‌شود.

منبع : ایسنا

    

پست های مرتبط

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.