×

جزئیات تازه از بازداشت پسری با ده ها عکس از دختران تهرانی

جزئیات تازه از بازداشت پسری با ده ها عکس از دختران تهرانی

پسر جوانی که با سوءاستفاده از موقعیت شغلی خود اقدام به اغفال دختران کرده بود، دستگیر شد

جزئیات-تازه-از-بازداشت-پسری-با-ده-ها-عکس-از-دختران-تهرانی وکیل 

پسر جوانی که با سوءاستفاده از موقعیت شغلی خود اقدام به اغفال دختران کرده بود، دستگیر شد.

انتقام گیری به روش انتشار عکس های خصوصی - مجازات انتشاردهندگان فیلم و عکس خصوصی افراد - تجاوز به حریم شخصی دیگران ممنوع است ، جرم انگاری فیلم برداری مخفیانه - پاسخ 8 تن از مراجع تقلید به استفتائی درباره انتشار صدا یا تصویر افراد بدون اجازه آنها 

 پسر جوانی که به‌همراه تعداد زیادی از دختران در نقاط مختلف تهران اقدام به تهیه تصاویر نامناسب کرده بود، بعد از انتشار گسترده این عکس‌ها در فضای مجازی، بازداشت شد.

این پسر جوان بعد از انتشار این تصاویر، در پیامی تصویری که خودش در فضای مجازی منتشر کرد، مدعی شد که دختران حاضر در این تصاویر از اقوام و خانواده وی هستند و این تصاویر بعد از سرقت تلفن همراه در فضای مجازی پخش شده است.

دستگیری عامل انتشار فیلم ها و عکس های خصوصی دختر ایرانی - نظر مراجع درباره ضبط بدون اجازه صدا یا تصاویر - انتشار تصاویر خصوصی دختر جوان از سوی عاشق شیشه ای 

اما پیگیری‌های خبرنگار تسنیم درباره صحت و سقم این ادعا و دلایل بازداشت این جوان حاکی از این است که ادعاهای مطرح شده توسط وی درخصوص سرقت گوشی تلفن همراه وی تاکنون در هیچ مرجع انتظامی و قضایی ثبت نشده است.

همچنین پیگیری‌های انجام‌شده نشان می‌دهد خانه‌هایی که برخی از تصاویر در آن ثبت شده است، هیچ‌یک متعلق به این جوان نبوده و وی با نشان دادن این املاک اقدام به اغفال دختران جوان می‌کرده است.

براساس این گزارش، زنان و دخترانی که تصاویرشان در عکس‌های منتشرشده وجود داشت، با شکایت‌های جداگانه که از این جوان درخصوص اغفال خود مطرح کردند، خواستار رسیدگی به این موضوع شده‌اند.

براساس اطلاعات به دست آمده، این جوان که کارگر یک بنگاه معاملات ملکی است، با در اختیار داشتن کلید خانه‌های مشتریان بنگاه، اقدام به سوءاستفاده از این اماکن و اغفال دختران می‌کرده است.

انتقام جویی از همسر سابق با انتشار تصاویر خصوصی در تانگو

پس از ثبت شکایت متعدد دختران اغفال‌شده، این جوان که چند روزی متواری شده بود، دستگیر شد.

منبع : تسنیم

    

پست های مرتبط

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.