×

احقاق حقوق عامه وظیفه ما در سنگر عدالت است

احقاق حقوق عامه وظیفه ما در سنگر عدالت است

رییس کل دادگستری استان تهران گفت ما در سنگر عدالت وظیفه داریم با حفظ روحیه بسیجی و با تلاشی مضاعف نسبت به اجرای عدالت و احقاق حقوق عامه گام برداریم

احقاق-حقوق-عامه-وظیفه-ما-در-سنگر-عدالت-است

رییس کل دادگستری استان تهران گفت: ما در سنگر عدالت وظیفه داریم با حفظ روحیه بسیجی و با تلاشی مضاعف نسبت به اجرای عدالت و احقاق حقوقعامه گام برداریم.

 خواسته اصلی از قوه قضاییه ، احقاق حقوق عامه است - موضوع شکایت و خواسته : احقاق حق - شیوه های احقاق حق دارنده چک بلامحل 

اسماعیلی در پنجمین نشست شورای قضایی استان تهران در سال جاری اظهار کرد: لازم است علاوه بر شرکت در جلسات عزاداری اهل بیت(ع) نسبت به آموختن معارف ارزشمند این بزرگواران و بکار بستن آن در عمل و زندگی نیز اقدام شود.

وی ضمن گرامیداشت هفته بسیج بیان کرد: بسیج نهادی مقدس و مردمی است که به فرمان امام خمینی(ره) تاسیس شد و در ابتدا تصور نمی‌رفت که دارای چنین آثار و برکات ارزشمندی باشد.

چگونگی احقاق حق در مراجع جزایی - چند و چون احقاق حق ازغاصب 

اسماعیلی گفت: بسیج در عرصه‌های مختلف همانند حماسه هشت سال دفاع مقدس، برهه سازندگی، حوادث و رویدادهای مهم کشور با هدف حفظ آرمان های والای انقلاب اسلامی حضوری فعال داشته است و تا زمانی که خطر انحراف و نفوذ وجود دارد و دشمنان علیه نظام مقدس ما توطئه می‌کنند، وجود بسیج امری ضروری به نظر می‌رسد.

رییس کل دادگستری استان تهران ادامه داد: عامل موفقیت این نهاد برخاسته از متن مردم، خدامحوری، ولایتمداری، معنویت و اخلاص آن بوده است. تاریخ نشان می‌دهد که در گوشه و کنار جهان از این نوع تشکلات مردمی فراوان ایجاد گردیده، لکن به جهت نبودن عواملی که بدان اشاره شد، به زودی از صحنه اجتماع کنار رفتند و به هیچ وجه موفق نبوده اند. ما نیز در سنگر عدالت وظیفه داریم با حفظ روحیه بسیجی و با تلاشی مضاعف نسبت به اجرای عدالت و احقاق حقوق عامه گام برداریم و امید است خداوند منان روز به روز بر توفیقات بسیج بیفزاید.

اعاده دادرسی اطاله دادرسی یا احقاق حق 

مطابق با دستور کار جلسه تعدادی از اعضاء شورا به بیان اخبار مهم حوزه مسئولیت خود پرداختند و سپس مفاد آیین نامه تشکیلات، شرح وظایف و اختیارات شورای قضایی استان که اخیراً به تصویب ریاست محترم قوه قضاییه رسیده و ابلاغ شده است، بدقت مورد بررسی و مداقه قرار گرفت و در این زمینه توضیحات مبسوطی از سوی ریاست شورا مطرح شد.

منبع : ایسنا

    

پست های مرتبط

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.