×

سامانه الکترونیکی برای زندانیان در بند اجرایی می شود

سامانه الکترونیکی برای زندانیان در بند اجرایی می شود

معاون قضائی و اجرای احکام سازمان زندان ها گفت در راستای اجرای قانون جدید آئین دادرسی و کیفری کشور سامانه الکترونیکی برای زندانیان در بند اجرایی می شود

سامانه-الکترونیکی-برای-زندانیان-در-بند-اجرایی-می-شود

 معاون قضائی و اجرای احکام سازمان زندان ها گفت: در راستای اجرای قانون جدید آئین دادرسی و کیفری کشور سامانه الکترونیکی برای زندانیان در بند اجرایی می شود.

زندانی بیمار، امنیت زندان را به مخاطره می اندازد - زندانی هم شهروند است - زندان ، بایدها و نبایدها - زندانیان نباید پس از حبس از جامعه جدا شوند - آزادی بیان در زندان - چرا کسی به زندانی آزاد شده شغل نمی دهد - آزادی مشروط زندانیان 

به گزارش خبرنگار ایرنا، سیروس شیخ پور دوشنبه شب در آئین آزادی زندانیان بدهکار مالی مازندران در ساری اظهار کرد : با اجرای این سامانه بخش زیادی از زندانیان در بیرون از زندان مراحل قانونی مجازات خود را طی خواهند کرد.

وی اضافه کرد : افزایش جمعیت زندانیان در بند علاوه بر کمبود فضا مشکلاتی را برای فعالیت های اصلاحی و آموزشی در زندان های کشور فراهم می کند که باید از ظرفیت های قانونی برای حبس های جایگزین استفاده شود.

شیخ پور افزود : قانون اختیار لازم را به قضات برای حبس های جایگزین قرار داده و درخواست ما از قضات نیز اجرایی کردن این قوانین است.

اعطای مرخصی به متهم تحت بازداشت موقت  - شرایط و ضوابط مرخصی 15 روزه به زندانیان به مناسبت لیالی قدر - اجازه نمی دهیم زندان برای زندانیان قانون شکن به محیطی امن تبدیل شود

وی اجرایی شدن آزادی مشروط، عملیاتی شدن طرح صلح و سازش و کیفر خواست شفاهی را از دیگر برنامه های کاهش جمعیت کیفری دانست.

آئین آزادی 107 زندانی مالی زندان های مازندران امروز با حضور رئیس سازمان زندان های کشور، مدیرعامل ستاد دیه و مسئولان محلی استان برگزار شد.

منبع : ایرنا

    

پست های مرتبط

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.