×

نحوه آموزش و حقوق و مزایای سربازان مورد بررسی بیشتری قرار گیرد

نحوه آموزش و حقوق و مزایای سربازان مورد بررسی بیشتری قرار گیرد

دومین جلسه‌ شورای استانی پیشگیری از وقوع جرم در نیروهای مسلح خراسان رضوی در سال جاری برگزار شد

نحوه-آموزش-و-حقوق-و-مزایای-سربازان-مورد-بررسی-بیشتری-قرار-گیرد وکیل 

دومین جلسه‌ شورای استانی پیشگیری از وقوع جرم در نیروهای مسلح خراسان رضوی در سال جاری برگزار شد.

حجت‌الاسلام علی اسماعیلی رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان خراسان رضوی در این جلسه اظهار کرد: جرم فرار از خدمت در سال‌های گذشته مورد بررسی قرار گرفته و فرضیه‌ها و راهکارهای پیشگیرانه متعددی در این باره ارائه شده است.

وی با اشاره به ضرورت روزآمدسازی این پژوهش ها افزود: باید نحوه اعزام، آموزش و حقوق و مزایای سربازان مورد بررسی و پژوهش بیشتری قرار گیرد.

محمد خاکشور دادستان نظامی استان در ادامه این جلسه گفت: در رابطه با بررسی علل و زمینه‌های جرم فرار از خدمت در سال‌های گذشته، یکسری راهکارهایی ارائه شد که بخشی از آنها مانند خوشایندسازی محیط خدمت و عدم تنبیه با اضافه‌خدمت‌های بی‌حسا‌ب ‌و کتاب اجرایی نشد.

سردار امیری‌مقدم فرمانده انتظامی استان نیز در این جلسه، توجه به مشکلات سربازان را راهگشا دانست و گفت: پدری که در ملاقات عمومی می‌گوید پسر من تنها تأمین‌کننده معیشت خانواده است و از وقتی که او به خدمت آمده زندگی ما مختل شده و یا سربازی که بیش از سه فرزند دارد، واقعاً چطور باید خدمت کند که به همسر و فرزندانش صدمه‌ای نرسد.

وی افزود: برگزاری کلاس‌های توجیهی و آگاه سازی از سوی سازمان قضایی برای سربازان در بدو ورود به پادگان می‌تواند از جرایم جلوگیری کند.

منبع : ایسنا

    

پست های مرتبط

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.