×

معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری و سازمان زندان ها تفاهمنامه همکاری امضا کردند

معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری و سازمان زندان ها تفاهمنامه همکاری امضا کردند

معاونت امور زنان وخانواده ریاست جمهوری و سازمان زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور روز سه شنبه تفاهمنامه همکاری امضا کردند

معاونت-امور-زنان-و-خانواده-ریاست-جمهوری-و-سازمان-زندان-ها-تفاهمنامه-همکاری-امضا-کردند وکیل 

 معاونت امور زنان وخانواده ریاست جمهوری و سازمان زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور روز سه شنبه تفاهمنامه همکاری امضا کردند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی ایرنا، این تفاهمنامه به امضای شهیندخت مولاوردی معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهوری و اصغر جهانگیر رییس سازمان زندان ها و اقدامات تامینی تربیتی کشور رسید.

این تفاهمنامه دارای اهدافی است که مهمترین آنها پایداری و توان افزایی خانواده های زندانیان برای جلوگیری از آسیب های اجتماعی، بهبود وضعیت اقتصادی زنان و دختران زندانی، تقویت و توسعه مراکز مراقبت های بعد از خروج زندانیان و توانمندسازی و ارتقا سطح سلامت گروه های هدف شامل زنان و دختران زندانی، فرزندان زندانیان و خانواده زندانیان است.

همچنین سیاستگذاری و برنامه ریزی برای تجمیع و هم افزایی و بهینه سازی برنامه ها، منابع، امکانات و تسهیلات در راستای ارتقا کیفیت زندگی و مهارت های فردی و بهبود سلامت جسمی، روحی و روانی زنان زندانی و دختران زیر 18 سال و خانواده های زندانیان در معرض آسیب بویژه در مناطق آسیب پذیر، عناوین اصلی این تفاهمنامه همکاری است.

این تفاهمنامه همکاری مشتمل بر 14 محور است و تعهدات معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری در هفت بند و تعهدات سازمان زندان ها نیز در 13 بند تصریح شده است.

شهیندخت مولاوردی معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهوری و اصغر جهانگیر رییس سازمان زندان ها و اقدامات تامینی تربیتی کشور پس از امضای این تفاهمنامه، ابراز امیدواری کردند که در راستای کاهش آسیب های اجتماعی برای زندانیان بویژه زنان و دختران و خانواده های قدم های مثبتی برداشته شود و حمایت های ویژه ای توسط نهادهای مختلف از خانوده های زندانیان جهت کاهش مشکلات و آسیب های اجتماعی صورت گیرد.

منبع : ایرنا

    

پست های مرتبط

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.