×

دستگیری 4 جاعل امضاهای مسئولان

دستگیری 4 جاعل امضاهای مسئولان

سخنگوی قوه قضائیه از دستگیری 4 جاعلی خبر داد که با جعل امضا و دست‌خط مسئولان در رده‌ها و نهادهای مختلف اقدام به اخاذی از مردم می‌کردند

دستگیری-4-جاعل-امضاهای-مسئولان وکیل 

سخنگوی قوه قضائیه از دستگیری 4 جاعلی خبر داد که با جعل امضا و دست‌خط مسئولان در رده‌ها و نهادهای مختلف اقدام به اخاذی از مردم می‌کردند.

حجت‌الاسلام و المسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای در ادامه هشتاد و دومین نشست خبری خود به موضوع اقتصاد مقاومتی اشاره کرد و گفت: قوه قضائیه به تمام معنا تلاش خود را در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی که مجددا رهبر معظم انقلاب اسلامی برای چندمین بار تاکید و برای دولت وظایفی را تعیین کردند انجام می‌دهد چرا که نجات کشور در اقتصاد مقاومتی است.

معاون اول قوه قضائیه افزود: به دولت نهایت کمک را می‌کنیم تا در زمینه تحقق اقتصاد مقاومتی موفق عمل کند و همچنین در راستای خروج از رکود، رفع بیکاری، تولید بیشتر و مبارزه با فساد، با تمام توان به دولت کمک می‌کنیم و امیدواریم در این راستا بتوانیم موفق عمل کنیم.

دستگیری 4 جاعل

محسنی اژه‌ای در ادامه از دستگیری 4 جاعل که با جعل امضا و دست‌خط‌های مسئولان از مردم اخاذی می‌کردند خبر داد و گفت: متاسفانه در روزهای گذشته 4 جاعل دستگیر شدند که این افراد امضاء و دست‌‌خط برخی مسئولان در رده‌ها و نهادهای مختلف را جعل و از مردم اخاذی می‌کردند.

سخنگوی قوه قضائیه همچنین به آخرین وضعیت پرونده نگین خودرو اشاره کرد و گفت: افراد بسیاری در رابطه با این پرونده شاکی بودند و این پرونده از جمله مواردی به شمار می‌رود که مردم گرفتارش شده‌اند.

وی اظهار کرد: در این پرونده محکومیت‌های حبس قابل توجهی علاوه بر مجازات‌های معمول رد مال و جزای نقدی برای متهمان صادر شده اما با این حال از مردم تقاضا داریم در ارتباط با اینگونه شرکت‌ها حواس خود را جمع کنند تا متضرر نشوند و برای دستگاه قضایی و اجرایی نیز زحمت بوجود نیاید.

منبع : تسنیم

    

پست های مرتبط

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.