×

قانون از تیراندازی های قانونی حمایت می کند

قانون از تیراندازی های قانونی حمایت می کند

رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان سیستان و بلوچستان گفت ایثارگران و جان‌برکفان نیروی انتظامی علی‌رغم همه کمبودها و تهدیدات، ماموریت خطیر خود را در برقراری امنیت پایدار و مطلوب با ازخودگذشتگی و ایثار انجام می‌دهند

قانون-از-تیراندازی-های-قانونی-حمایت-می-کند وکیل 

رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان سیستان و بلوچستان گفت: ایثارگران و جان‌برکفان نیروی انتظامی علی‌رغم همه کمبودها و تهدیدات، ماموریت خطیر خود را در برقراری امنیت پایدار و مطلوب با ازخودگذشتگی و ایثار انجام می‌دهند.

مرتضی تمیزی در جمع کارکنان حوزه انتظامی شهرستان خاش، رسالت نیروی انتظامی و پلیس را برقراری امنیت و آسایش اجتماعی عنوان کرد و افزود: در سایه امنیت پایداری که شما ایجاد می‌کنید دیگر حوزه‌ها می‌توانند فعالیت خود را جهت توسعه کشور در ابعاد اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و اجتماعی با آسودگی خاطر انجام دهند.

وی با اشاره به اینکه پلیس به لحاظ تنوع مأموریتی یک چهره شاخص در مجموعه نیروهای مسلح است، گفت: قطعاً پلیس در امور مردم تأثیرگذار است و به همین خاطر یک نقش ویژه دارد، خطیر بودن و ظرافت مأموریت نیروی انتظامی یکسری الزامات دارد که باید رعایت شود و مبنای کار پلیس قانون است.

وی با بیان اینکه همه ماموریت‌ها را نباید به یک‌شکل طراحی و عملیاتی کرد؛ چراکه ماموریت‌های درون‌شهری با برون‌شهری هرکدام شرایطی دارد، تاکید کرد: در شهر باید خیلی مراقب باشید تا افراد بی‌گناه آسیب نبینند و تیراندازی آخرین اقدام باشد و در همین راستا به نیروها آموزش کافی درباره قانون به‌کارگیری سلاح داده شود؛ چراکه تیراندازی‌ها باید مطابق قانون صورت پذیرد.

تمیزی بیان کرد: قانون از تیراندازی‌های قانونی حمایت می‌کند و سازمان قضایی نیروهای مسلح در این خصوص حمایت حداکثری خود را از مأموران نموده و هدفش این است که در مأموریت‌ها دست مأموران نلرزد.

منبع : ایسنا

    

پست های مرتبط

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.