×

زن جوان 24 ساعت فرصت دارد تا قصاص نشود

زن جوان 24 ساعت فرصت دارد تا قصاص نشود

دختر جوانی که در 17 سالگی با اجبار خانواده‌اش به عقد مردی 70 ساله درآمده و زندگی خود را تباه شده می‌دید، دست به کاری که نباید می‌کرد، زد و حالا مرگ و زندگی او در گروی تامین 100 میلیون تا 24 ساعت آینده است

زن-جوان-24-ساعت-فرصت-دارد-تا-قصاص-نشود وکیل 

دختر جوانی که در 17 سالگی با اجبار خانواده‌اش به عقد مردی 70 ساله درآمده و زندگی خود را تباه شده می‌دید، دست به کاری که نباید می‌کرد، زد و حالا مرگ و زندگی او در گروی تامین 100 میلیون تا 24 ساعت آینده است.

 11 سال پیش، دختر جوانی که آن موقع 23 سال داشت و با اصرار و اجبار پدر و مادرش در سن 17 سالگی با مردی 70 ساله ازدواج کرده بود، پس از تحمل رنج و مشقت‌های بسیار، کاری را که نباید انجام داد و مرتکب قتل عمد شد.

حالا پس از گذشت 11 سال از آن حادثه و صدور حکم قصاص و تایید حکم در دیوان عالی کشور، کار به اجرای حکم قصاص رسیده است.

قرار بود بامداد امروز (چهارشنبه) در یکی از زندان‌های تهران حکم قصاص این زن جوان اجرا شود و اولیاء دم مقتول پس از رفت‌وآمد‌های خانواده قاتل، مددکاران و مسئولان پرونده، دریافت دو برابر مبلغ دیه یعنی 300 میلیون تومان آن هم در کمتر از یک روز را برای گذشت از حکم قصاص شرط کردند و این در حالی بود که خانواده قاتل، توانایی مالی پرداخت این رقم را ندارند.

در نهایت، بامداد امروز، همه چیز برای حکم قصاص آماده شد و دختر جوان پای چوبه دار رفت اما در لحظه آخر با تلاش یکی از مددکاران پرونده و کمک خیرین و نیکوکاران، 200 میلیون تومان از 300 میلیون مبلغ پیشنهادی اولیاء دم فراهم شد و تنها 100 میلیون تومان باقی مانده است تا این دختر جوان از قصاص رهایی یابد و زندگی خود را که نیمی از آن در عنفوان جوانی بر باد رفته، دوباره آغاز کند.

اولیاء دم پرونده تنها یک روز دیگر برای تهیه 100 میلیون تومانی باقی مانده مهلت داده‌اند و اگر این مبلغ تا 24 ساعت آینده فراهم نشود، زندگی دختر جوان در این دنیا پایان می‌یابد.

منبع : تسنیم

    

پست های مرتبط

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.