×

اطلاعیه پیرامون آزمون تشریحی قضاوت

اطلاعیه پیرامون آزمون تشریحی قضاوت

تاریخ پرینت کارت و زمان برگزاری آزمون تشریحی تصدی منصب قضا سال 1394 در سایت سازمان سنجش آموزش کشور منتشر شد

اطلاعیه-پیرامون-آزمون-تشریحی-قضاوت وکیل 

تاریخ پرینت کارت و زمان برگزاری آزمون تشریحی تصدی منصب قضا سال 1394 در سایت سازمان سنجش آموزش کشور منتشر شد.

 پیرو اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور، آزمون داوطلبان متقاضی شرکت در مرحله دوم (آزمون تشریحی) آزمون تصدی منصب قضاء در سال 1394 صبح روز جمعه مورخ -4 دی ماه - در شهر تهران (ویژه داوطلبان دانشگاهی) و شهر قم (ویژه داوطلبان حوزوی) برگزار می‌شود.

فرآیند برگزاری آزمون از ساعت 8:30 صبح آغاز و درهای ورود به جلسه امتحان نیم ساعت قبل از شروع فرآیند برگزاری آزمون بسته خواهد شد؛ لذا کلیه داوطلبان باید قبل از بسته شدن درهای ورودی در محل حوزه امتحانی خود حاضر باشند.

لینک مربوط به کارت و برگ راهنمای شرکت در آزمون از امروز (سه‌شنبه) اول دی ماه بر روی پایگاه اطلاع‌رسانی این سازمان به نشانی www.sanjesh.org قرار می‌گیرد و متقاضیان می‌توانند با وارد کردن اطلاعات خود شامل شماره پرونده، کد پیگیری یا نام و نام‌خانوادگی، سال تولد و شماره ملی نسبت به پرینت آن اقدام کنند.

بدیهی است که هر داوطلب برای شرکت در جلسه آزمون باید علاوه بر پرینت کارت شرکت در آزمون، اصل کارت ملی یا اصل شناسنامه عکسدار خود را ارائه نماید.

چنانچه داوطلبان مغایرتی در اطلاعات مندرج کارت شرکت در آزمون مشاهده کردند لازم است برای اطلاع از نحوه اقدام در روز پنجشنبه سوم دی ماه از ساعت 8 الی 12 و 14 الی 17 با شماره تلفن 36270036 - 026 تماس بگیرند.

منبع : ایسنا

    

پست های مرتبط

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.