×

آزمون تشریحی تصدی منصب قضا سال 94 برگزار شد

آزمون تشریحی تصدی منصب قضا سال 94 برگزار شد

مرحله دوم (آزمون تشریحی) آزمون تصدی منصب قضا در سال 1394 صبح روز جمعه مورخ -4 دی ماه - در شهر تهران(ویژه داوطلبان دانشگاهی) و شهر قم (ویژه داوطلبان حوزوی) برگزار شد

آزمون-تشریحی-تصدی-منصب-قضا-سال-94-برگزار-شد وکیل 

مرحله دوم (آزمون تشریحی) آزمون تصدی منصب قضا در سال 1394 صبح روز جمعه مورخ -4 دی ماه - در شهر تهران(ویژه داوطلبان دانشگاهی) و شهر قم (ویژه داوطلبان حوزوی) برگزار شد.

لینک مربوط به کارت و برگ راهنمای شرکت در آزمون از روز سه شنبه اول دی ماه بر روی پایگاه اطلاع‌رسانی این سازمان به نشانی www.sanjesh.org قرار گرفت و متقاضیان می توانستند با وارد کردن اطلاعات خود شامل شماره پرونده، کد پیگیری یا نام و نام‌خانوادگی، سال تولد و شماره ملی نسبت به پرینت آن اقدام کنند.

براساس این گزارش، آزمون تستی قضاوت امسال، هشتم آبان ماه در شانزده استان و 43 حوزه استانی برگزار شد و نتایج آن در 25 آذرماه از طریق پایگاه اینترنتی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org در دسترس داوطلبان قرار گرفت.

حجت الاسلام و المسلمین علیرضا امینی معاون منابع انسانی قوه قضاییه در روز برگزاری آزمون قضاوت امسال درهشتم آبان ماه با بیان اینکه «حدود 30 هزار نفر در این آزمون ثبت نام کرده‌اند»، گفت: پذیرفته شدگان در مرحله تستی آزمون قضاوت، برای آزمون مرحله دوم( تشریحی) دعوت می شوند و نتایج آن در اسفندماه اعلام می شود. افرادی که در مرحله دوم آزمون قضاوت پذیرفته می‌شوند در مرحله بعد در آزمون اختبار و مصاحبه شرکت می‌کنند.

منبع : ایسنا

    

پست های مرتبط

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.