×

اظهارات کشاورز برای روشن شدن ذهن داوطلبان آزمون وکالت

اظهارات کشاورز برای روشن شدن ذهن داوطلبان آزمون وکالت

رییس اتحادیه سراسری کانون‌های وکلای دادگستری ایران (اسکودا) توضیحاتی را درباره‌ اعلام نتایج آزمون وکالت برای روشن شدن ذهن داوطلبان ارائه داد

اظهارات-کشاورز-برای-روشن-شدن-ذهن-داوطلبان-آزمون-وکالت وکیل 

رییس اتحادیه سراسری کانون‌های وکلای دادگستری ایران (اسکودا) توضیحاتی را درباره‌ اعلام نتایج آزمون وکالت برای روشن شدن ذهن داوطلبان ارائه داد.

بهمن کشاورز ، درباره‌ اعلام نتایج آزمون وکالت سال 94 گفت: در این زمینه سخنانی گفته شده که لازم است برای روشن شدن ذهن داوطلبان توضیحاتی ارائه شود.

وی درباره‌ اینکه مطرح شده «اسکودا باید پاسخگوی افکار عمومی باشد و به راحتی نمی‌توان گفت که اعلام نتایج در 15 بهمن ماه انجام خواهد شد» گفت: این سخن در قسمتی کاملا درست است و اسکودا پاسخگوی افکار عمومی است و از آن مهمتر حامی و حافظ حقوق 68 هزار داوطلب است که بر سر صدم‌ها رقابت می‌کنند؛ لذا آنچه برای ما مهم است این است که به هیچ وجه دقت فدای سرعت نشود.

کشاورز تاکید کرد:‌ هرگز اعلام نشد که نتیجه در 15 بهمن ماه اعلام می‌شود بلکه گفته شد که نتایج آزمون وکالت نهایتا 15 بهمن ماه اعلام خواهد شد. قاعدتا کسانی که حقوق خوانده‌اند باید درس اصول را هم خوانده باشند و با مفهوم غایت هم آشنا باشند و متوجه شوند که نتایج ممکن است هر لحظه اعلام شود، اما غایت و نهایت آن 15 بهمن ماه خواهد بود.

رئیس اتحادیه سراسری کانون‌های وکلای دادگستری ایران (اسکودا) تصریح کرد: مطمئنا سعی خواهد شد نتایج آزمون وکالت با رعایت نهایت دقت و احتیاط هر چه زودتر اعلام شود.

ور در پایان اظهار امیدواری کرد که مسائل مربوط به آزمون وکالت متاثر از نزدیک‌بودن انتخابات هیات مدیره کانون محترم مرکز نباشد.

منبع : ایسنا

    

پست های مرتبط

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.