×

آمادگی مراجع امنیتی، انتظامی و قضایی برای برخورد با هر جرم و تخلفی

آمادگی مراجع امنیتی، انتظامی و قضایی برای برخورد با هر جرم و تخلفی

سخنگوی قوه قضاییه گفت دستگاه‌های امنیتی، انتظامی و قضایی با یکدیگر هماهنگ هستند و آمادگی لازم را دارند که با هر نوع جرم و تخلفی چه در فضای مجازی و چه در فضای غیرمجازی برخورد کنند

آمادگی-مراجع-امنیتی،-انتظامی-و-قضایی-برای-برخورد-با-هر-جرم-و-تخلفی

... سخنگوی قوه قضاییه گفت: دستگاه‌های امنیتی، انتظامی و قضایی با یکدیگر هماهنگ هستند و آمادگی لازم را دارند که با هر نوع جرم و تخلفی چه در فضای مجازی و چه در فضای غیرمجازی برخورد کنند.

 حجت‌الاسلام و المسلمین محسنی اژه‌ای در ادامه با بیان اینکه کمتر از دو ماه دیگر دو انتخابات مهم در کشور برگزار می‌شود، گفت:‌ ان شاء الله این انتخابات همانند سنوات گذشته با شور و نشاط مردم و مشارکت حداکثری مردم که همیشه مورد تاکید رهبری بوده، برگزار شود. ان شاء الله همه افراد بر اساس قوانین، انصاف و حق الناس بودن در مسیر انتخابات حرکت کنند تا در کمال امنیت و آرامش این انتخابات برگزار شود.

وی ادامه داد: دستگاه‌های امنیتی، انتظامی و قضایی در رابطه با این موضوع با یکدیگر هماهنگ هستند و آمادگی لازم را دارند که با هر نوع جرم و تخلفی چه در فضای مجازی و چه در فضای غیرمجازی برخورد کنند و تذکر دهند.

محسنی‌اژه‌ای تاکید کرد:‌ متاسفانه کسانی از اهل فتنه سال 88 مجدد فعالیت‌های غیرقانونی و تخریبی خود را شروع کرده بودند که برخی از این افراد احضار شدند و از آن‌ها تحقیق و بازجویی در رده‌های مختلف انجام شد و به آن‌ها یادآوری شد که اگر به کارهای خود ادامه دهند برخورد شدیدتری با آن‌ها انجام می‌شود، اما در حال حاضر این افراد با قرار نسبتا خفیفی آزاد شدند و بازداشت نیستند. این موضوع یادآوری برای آن‌ها بود که اگر بخواهند اقدامات غیرقانونی خودشان در حمایت از فتنه و فتنه گری را ادامه دهند حتما برخورد شدیدتری با آن‌ها خواهد شد. امیدواریم همه رسانه‌ها نیز این موارد را رعایت کنند.

سخنگوی دستگاه قضایی خاطرنشان کرد: از نیروی انتظامی به دلیل برخوردهای جدی و برنامه ریزی خود نسبت به مجرمین خطرناک تشکر می‌شود که در هفته‌ها و ماه‌های اخیر نیروی انتظامی اقدامات خوبی در این راستا داشته است.

وی افزود: با هماهنگی دادسراها در تهران و مراکز استان ها با کسانی که در فضای مجازی اقدامی علیه امنیت و آرامش انجام می‌دهند، برخورد می‌شود.

وی در رابطه با ساماندهی موسسات پولی و بانکی در جهت منافع مردم گفت: دولت، بانک مرکزی، دستگاه نظارتی و قوه قضاییه نسبت به این موضوع به صورت جدی ورود پیدا کردند که موسسات در جهت منافع کشور قدم بردارند؛ لذا از مردم خواهش می‌کنم که این اعتماد را نسبت به مسئولان داشته باشند و همچنین سعی کنند دقت لازم در زمان انجام سپرده گذاری ها داشته باشند.

منبع : ایسنا

    

پست های مرتبط

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.