×

هسته های فرهنگی در رده های مختلف دستگاه قضایی تشکیل می شود

هسته های فرهنگی در رده های مختلف دستگاه قضایی تشکیل می شود

مشاور معاون فرهنگی قوه قضائیه گفت معتقدیم کار فرهنگی در قوه قضائیه به دلیل حساسیت و نوع کار باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد و همه‌ مسئولان در هر حوزه‌ کاری باید فعالیت‌های فرهنگی را نیز در برنامه‌ خود قرار دهند

هسته-های-فرهنگی-در-رده-های-مختلف-دستگاه-قضایی-تشکیل-می-شود

مشاور معاون فرهنگی قوه قضائیه گفت: معتقدیم کار فرهنگی در قوه قضائیه به دلیل حساسیت و نوع کار باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد و همه‌ مسئولان در هر حوزه‌ کاری باید فعالیت‌های فرهنگی را نیز در برنامه‌ خود قرار دهند.

 حجت‌الاسلام سیدعلی تهامی در نشست شورای برنامه‌ریزی دادگستری کل استان سمنان از تشکیل هسته‌های فرهنگی در رده‌های مختلف دستگاه قضایی با هدف افزایش فعالیت‌های فرهنگی قوه قضائیه خبر داد.

وی با اشاره به آیات قرآنی، کار فرهنگی را کاری بسیار مهم، موثر و دقیق عنوان کرد و گفت: در طول تاریخ بشریت نیز خداوند متعال انجام کارهای فرهنگی و تبلیغی مربوط به دین را بر عهده‌ امین‌ترین، توانمند‌ترین، قوی‌ترین و بهترین افراد خود یعنی پیامبران قرار داده است.

مشاور معاون فرهنگی قوه قضاییه در این نشست از ارزیابی و سطح‌بندی دادگستری استان‌ها در سطح کشور بر اساس یک برنامه‌ واحد و منسجم در سال 1394 خبر داد و گفت: هدف از این ارزیابی‌ها ضمن مقایسه فعالیت‌های فرهنگی در هر یک از استان‌ها، ایجاد رقابت سالم، ایجاد انگیزه و تسریع در انجام فعالیت‌های فرهنگی در مجموعه‌ی قوه قضائیه است.

منبع : ایسنا

    

پست های مرتبط

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.