×

رویکرد بهزیستی در نگهداری از کودکان بی سرپرست و بد سرپرست قبل تحسن است

رویکرد بهزیستی در نگهداری از کودکان بی سرپرست و بد سرپرست قبل تحسن است

دبیر مرجع ملی کنوانسیون حقوق کودک، ضمن تایید رویکرد بهزیستی در نگهداری از کودکان بی‌سرپرست و بد سرپرست، از مشارکت بهزیستی قزوین با بخش خصوصی و موسسات مردم‌نهاد اعلام رضایت کرد

رویکرد-بهزیستی-در-نگهداری-از-کودکان-بی-سرپرست-و-بد-سرپرست-قبل-تحسن-است

دبیر مرجع ملی کنوانسیون حقوق کودک، ضمن تایید رویکرد بهزیستی در نگهداری از کودکان بی‌سرپرست و بد سرپرست، از مشارکت بهزیستی قزوین با بخش خصوصی و موسسات مردم‌نهاد اعلام رضایت کرد.

 مظفر الوندی در حاشیه‌ جلسه کارگروه بانوان و خانواده استانداری قزوین از مراکز نگهداری کودکان بی‌سرپرست و بد سرپرست، موسسه پناه کودکان کار و مرکز نگهداری کودکان معلول ذهنی بهزیستی بازدید به عمل آورد.

وی تاکید کرد: سمن‌ها در استان قزوین باید با یکدیگر مشارکت بیشتری داشته باشند تا بتوانند در موضوعات اصلی و حمایت از حقوق کودکان متمرکز شده و از ظرفیت‌ها و امکانات استان به نحو مطلوبی بهره‌مند شوند.

این مقام مسئول افزود: رویکرد بهزیستی استان در زمینه‌ مشارکت با بخش خصوصی می‌تواند مدل و الگویی برای سایر استان‌ها باشد و ما نیز این تجربه موفق را به‌عنوان یک راهکار به استان‌های دیگر ارائه می‌کنیم.

الوندی اظهار کرد: مرجع ملی کنوانسیون حقوق کودک متولی اجرای کنوانسیون بین‌المللی حقوق کودکان در کشور است و دولت‌ها در کنوانسیون، حقوق کودکان را تضمین می‌کنند.

دبیر مرجع ملی کنوانسیون حقوق کودک تصریح کرد: آموزش، رشد و حمایت از کودکان اولویت‌هایی است که در سند حمایت از حقوق کودکان تدوین و راهبرد وظایف دستگاه‌ها در این سند مشخص‌ شده است.

الوندی یادآور شد: در راستای اجرای مواد کنوانسیون بین‌المللی با هماهنگی سایر نهادها و حمایت سمن‌ها و بخش خصوصی همسو با مصوبات دولت گام برداشته‌ایم.

منبع : ایسنا

    

پست های مرتبط

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.