×

جبارزاده آرزو دارم هیچ شخصی بدون حضور وکیل، تعهدی را امضا نکند

جبارزاده آرزو دارم هیچ شخصی بدون حضور وکیل، تعهدی را امضا نکند

استاندار آذربایجان‌شرقی گفت آرزو می‌کنم هیچ شهروند آذربایجانی و ایرانی، تعهدی را بدون حضور وکیل امضا نکند

جبارزاده-آرزو-دارم-هیچ-شخصی-بدون-حضور-وکیل،-تعهدی-را-امضا-نکند

استاندار آذربایجان‌شرقی گفت: آرزو می‌کنم هیچ شهروند آذربایجانی و ایرانی، تعهدی را بدون حضور وکیل امضا نکند.

 اسماعیل جبارزاده در بیست‌و‌سومین سالگرد استقلال کانون وکلای دادگستری در تبریز با اشاره به تقارن دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی با سالروز استقلال کانون وکلا در هفتم اسفندماه افزود: مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی در امتداد حماسه سیاسی 24 خرداد، حماسه با شکوه دیگری در هفتم اسفند ماه سالجاری خلق کردند که یک حماسه تاریخی و سیاسی به یاد ماندنی خواهد بود.

او افزود: بر طبق ارزیابی‌ها، حضور مردم در این دوره از انتخابات نسبت به 9 دوره قبل چشمگیرتر و با شکوه‌تر بوده است.

وی با تاکید بر لزوم افزایش همکاری بین وکلا و قضات ابراز کرد: نتیجه همکاری قانونی وکلا و قضات باعث افزایش امنیت روانی در جامعه شده و ایجاد امنیت هر چه بیش‌تر را باعث می‌شود.

استاندار آذربایجان‌شرقی، امنیت را مهم‌ترین نعمت خداوند به مردم استان عنوان کرد و گفت: خوشبختانه بر اساس ارزیابی‌های به‌عمل آمده، استان آذربایجان‌شرقی از امن‌ترین استان‌های کشور است و این مهم جز در سایه تلاش دستگاه قضایی، نیروهای نظامی و انتظامی و عزیزان اداره کل اطلاعات استان محقق نشده است.

جبارزاده در بخشی از سخنانش خطاب به وکلا گفت: در راس دولت، فردی حقوقدان قرار دارد و ما نیز بر اساس نقطه نظرات دکتر روحانی در خدمت جامعه وکالت و قضاوت استان خواهیم بود.

او وکالت را کاری مبارک و خداپسندانه نامید و افزود: سال گذشته هم تقاضا کردم، امسال برای بار دوم از همه عزیزان درخواست دارم که سیاست‌های لازم برای نهادینه شدن فرهنگ استفاده از وکیل در جامعه نهادینه شود.

وی در همین راستا عنوان کرد: در حال حاضر در تمامی ادارات کل استانی و دستگاه‌های اجرایی استان، هیچ تعهدی بدون حضور و امضای وکیل ایجاد نمی‌شود. این فرهنگ باید در بین تمامی اقشار جامعه نیز جا بیفتد.

جبارزاده تصریح کرد: اگر می‌خواهیم حجم پرونده‌های موجود در جامعه کاهش یافته و وقت مردم بیش از اندازه تلف نشود باید تمامی تلاش خود را برای نهادینه شدن فرهنگ استفاده از وکیل انجام دهیم.

منبع : ایسنا

    

پست های مرتبط

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.