×

اعلام آمادگی پزشکی قانونی استان تهران در چهارشنبه آخر سال

اعلام آمادگی پزشکی قانونی استان تهران در چهارشنبه آخر سال

قادی پاشا از آمادگی مراکز پزشکی قانونی استان تهران برای پذیرش مصدومان و آسیب دیدگان احتمالی حوادث چهارشنبه آخر سال خبر داد

اعلام-آمادگی-پزشکی-قانونی-استان-تهران-در-چهارشنبه-آخر-سال

 قادی پاشا از آمادگی مراکز پزشکی قانونی استان تهران برای پذیرش مصدومان و آسیب دیدگان احتمالی حوادث چهارشنبه آخر سال خبر داد.

به گزارش گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان به نقل از  روابط عمومی اداره کل پزشکی قانونی استان تهران، مسعودقادی پاشا گفت: تمام مراکز پزشکی قانونی سطح استان در ساعات اداری  و واحد کشیک عصر و شب واقع در پارک شهردر این اداره کل، آماده پذیرش مصدومین و آسیب دیدگان حوادث چهارشنبه آخر سال می باشند.

مدیرکل پزشکی قانونی استان تهران درادامه افزود: امیدواریم با تمهیدات درنظر گرفته شده توسط دستگاه های ذیربط امسال شاهد حوادث کمتری در  زمینه چهارشنبه آخر سال باشیم و حوادث احتمالی منجر به فوت کسی نشود ولیکن مرکز تشخیصی و آزمایشگاهی این اداره کل واقع در کهریزک برای پذیرش و رسیدگی به موارد فوت احتمالی حوادث آمادگی کامل دارد.

وی همچنین گفت: با توجه به اینکه اکثر حوادث مربوط به چهارشنبه آخر سال در ساعات غیر اداری رخ م یدهد شهروندان می توانند با در دست داشتن نامه از مراجع قضایی و کلانتری ها به واحد کشیک عصر و شب پزشکی قانونی استان تهرات به نشانی :خیابان بهشت،ضلع جنوبی پارک شهر،کوچه معراج  مراجعه کنند.

قادی پاشا در ادامه بیان کرد: همانطور که قبلا هم اشاره کردم با توجه به اینکه خطرات این روزبیشتر متوجه کودکان و نوجوانان می باشد به والدین توصیه میشود تا برای حفظ سلامت فرزندان خود مراقبت و نظارت بیشتری بر آنها داشته باشند و مواد آتش زا را از دسترس آنها دور نمایند.وی همچنین توصیه کرد در صورت بروز هرگونه حادثه ای ضمن حفظ خونسردی سریعاً کودکان و افراد مسن را از محل حادثه دور کرده و به جای امن منتقل نمایند و در اسرع وقت با مراکز درمانی و امدادی تماس بگیرند.

منبع : خبرگزاری میزان

    

پست های مرتبط

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.