×

سه نکته مهم از دیذگاه رییس سازمان پزشکی قانونی

سه نکته مهم از دیذگاه رییس سازمان پزشکی قانونی

رییس سازمان پزشکی قانونی کشور در دیدار نوروزی با همکاران این سازمان با تبریک سال جدید و ولادت حضرت فاطمه (س) گفت همکاران سال جدید را با روحیه‌ای تازه و پرنشاط آغاز کنند

سه-نکته-مهم-از-دیذگاه-رییس-سازمان-پزشکی-قانونی وکیل 

رییس سازمان پزشکی قانونی کشور در دیدار نوروزی با همکاران این سازمان با تبریک سال جدید و ولادت حضرت فاطمه (س) گفت: همکاران سال جدید را با روحیه‌ای تازه و پرنشاط آغاز کنند.

احمد شجاعی در این دیدار با قدردانی از تلاش‌های همکاران در سال گذشته اظهار کرد: سازمان در سال گذشته در عرصه های گوناگون به موفقیت‌ها و پیشرفت های قابل توجهی دست یافت که این توفیقات بدون شک حاصل تلاش و زحمات مدیران و پرسنل در بخش‌های مختلف است.

وی توجه به سه نکته محاسبه گذشته، نگاه به آینده و تحقق عملی اقتصاد مقاومتی را در سال جدید ضروری دانست و تصریح کرد: محاسبه و ارزیابی کارنامه یک سال قبل و نیز نگاه به آینده برای برنامه ریزی و هدف‌گذاری در ابتدای سال جدید ضروری به نظر می رسد؛ بنابراین در نخستین روزهای سال جدید باید ضمن ارزیابی عملکرد خود در عرصه‌های مختلف کار و زندگی طی یک سال گذشته، نگاهی نیز به آینده داشته باشیم و با قدردانی از فرصتی که خداوند در اختیار ما قرار داده برای کار و زندگی در سال جدید برنامه ریزی کنیم.

رییس سازمان پزشکی قانونی کشور در ادامه به اشاره به نامگذاری سال 1395 با عنوان «اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل» از سوی رهبر معظم انقلاب اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب با اشراف کامل به امور این عنوان را برای سال جدید در نظر گرفته‌اند؛ چرا که اگر بخواهیم کشوری مستقل و بدون وابستگی داشته باشیم تنها راه آن داشتن اقتصاد قوی است.

شجاعی ادامه داد: در جهان امروز حربه‌های نظامی و سیاسی برای تحت فشار قرار دادن کشورها چندان موثر نیست اما وابستگی های اقتصادی به کشورهای دیگر و نداشتن اقتصاد داخلی قوی می تواند کشور را در بخش‌های مختلف دچار مشکل کند.

وی خاطرنشان کرد: لازم است همه افراد جامعه در حد توان خود به پیام رهبری لبیک بگویند و به این شعار یعنی جامه عمل بپوشانند.

منبع : ایسنا

    

پست های مرتبط

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.