×

کمک 50 میلیونی خیر شیرازی برای آزادی 12 زندانی غیر عمد

کمک 50 میلیونی خیر شیرازی برای آزادی 12 زندانی غیر عمد

نیکوکاری در استان فارس با کمک 50 میلیون تومانی خود زمینه آزادی 12 زندانی نیازمند جرایم غیرعمد را فراهم کرد

کمک-50-میلیونی-خیر-شیرازی-برای-آزادی-12-زندانی-غیر-عمد وکیل 

نیکوکاری در استان فارس با کمک 50 میلیون تومانی خود زمینه آزادی 12 زندانی نیازمند جرایم غیرعمد را فراهم کرد.

مهدی معارف نیکوکاری که سابقه‌ای طولانی در حوزه مسجد و مدرسه‌سازی دارد، با حضور در محل ستاد دیه شعبه استان فارس با پرداخت مبلغی معادل 500 میلیون ریال زمینه آزادی 12 نفر از زندانیان جرایم غیرعمدی را فراهم کرد که به دلیل عدم توانایی در پرداخت بدهی مالی روانه زندان شده بودند.

وی با اشاره با تاکید اسلام در راستای دستگیری از مستمندان جامعه گفت: برکت دارایی و اموال مالی افراد همانا ریشه در بذل آن در بین نیازمندان واقعی جامعه داشته و کمک به هم‌نوع و هم‌کیش و هم‌میهنان عزیز توفیقی است که با شیوه زندگی ابوی مرحوم به ما ارث رسیده است.

مشارکت یک خانواده شیرازی در آزادی 152 زندانی غیرعمد

مدیرعامل ستاد دیه شعبه استان فارس نیز در سخنانی با اشاره به فعالیت‌های خیرخواهانه خانواده معارف اظهار کرد: علاوه بر این حمایت اخیر آقای مهدی معارف، در زمان حیات پدر این خانواده با کمک 7 میلیارد ریالی این خیر خداجو به ستاد دیه زمینه آزادی بیش از 140 نفر زندانیان جرایم غیرعمد فراهم شد.

اسکندری تصریح کرد: در تمامی آزادی‌هایی که با حمایت خیرین صورت می‌گیرد ستاد دیه بعد از تحقیق و تفحص از افراد آبرومندی حمایت می‌کند که به دلیل بدهی ناخواسته و یا ارتکاب جرائم غیرقابل پیش‌بینی روانه زندان شده‌اند.

منبع : ایسنا

    

پست های مرتبط

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.