×

آزادی 10 زندانی جرایم غیرعمد در آغاز سال 95

آزادی 10 زندانی جرایم غیرعمد در آغاز سال 95

در آغاز سال 1395 و به مناسبت فرا رسیدن میلاد بانوی والا مقام اسلام حضرت فاطمه (س)، 10 نفر از زندانیان جرایم غیرعمد زندان‌های استان بوشهر از زندان آزاد شدند

آزادی-10-زندانی-جرایم-غیرعمد-در-آغاز-سال-95 وکیل 

 در آغاز سال 1395 و به مناسبت فرا رسیدن میلاد بانوی والا مقام اسلام حضرت فاطمه (س)، 10 نفر از زندانیان جرایم غیرعمد زندان‌های استان بوشهر از زندان آزاد شدند.

حمیدرضا حیدری مدیرکل زندان‌ها و نائب رییس هیات مدیره ستاد دیه استان بوشهر با حضور در جمع این مددجویان گفت: خوشحال هستیم که با کمک جمعی از خیرین در روز تولد بزرگ بانوی اسلام و به مناسبت این روز پرخیر و برکت توانسته‌ایم تعدادی از مددجویان در بند را در ابتدای سال جدید آزاد کنیم.

سیداسماعیل موسوی مدیرعامل ستاد دیه استان بوشهر در ادامه در معیت مدیریت فرهنگی اداره کل زندان‌ها ضمن تبریک سال نو به مددجویان گفت: امروز از اینکه توانسته‌ایم با یاری خداوند و کمک خیرین زمینه آزادی شما عزیزان را فراهم کنیم خداوند را شاکر هستیم و امیدواریم بتوانیم در سال جدید با جدیت بیشتری نسبت به آزادی سایر مددجویان در بند اقدام کنیم.

موسوی در ادامه آماری از وضعیت این 10 زندانی آزاد شده ارائه داد و گفت: مبلغ کل بدهی این 10 مددجو که تحمل حبس می کردند بیش از 630 میلیون تومان بوده که بیش از نیمی از این مبلغ با همکاری شورای حل اختلاف ستاد دیه به صورت گذشت از شاکیان اخذ شده و مبلغ 200 میلیون تومان برای آزادی این 10 نفر از طرف ستاد دیه پرداخت شده است.

مدیرعامل ستاد دیه گفت: امسال به امید خداوند سال متفاوتی در پیش خواهیم داشت و با برنامه‌ریزی هایی که از ابتدای همین امسال شروع کرده‌ایم تلاشی دوچندان برای آزادی 100 زندانی جرایم غیرعمدی که در زندان هستند، خواهیم داشت.

منبع : ایسنا

    

پست های مرتبط

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.