×

دائمی شدن قانونی معافیت از پرداخت هزینه های دادرسی برخی از دستگاه های اجرایی

دائمی شدن قانونی معافیت از پرداخت هزینه های دادرسی برخی از دستگاه های اجرایی

به ‌منظور رفع تصرف از اراضی دولتی و ملی و وقفی سازمان جنگلها، مراتع و آبخیزداری کشور، سازمان امور اراضی و سازمان حفاظت محیط زیست، سازمان اوقاف و امور خیریه و وزارت راه و شهرسازی حسب مورد پس از تأیید بالاترین مقام دستگاه اجرائی مربوط، از پرداخت هزینه‌های دادرسی معاف می‌باشند

دائمی-شدن-قانونی-معافیت-از-پرداخت-هزینه-های-دادرسی-برخی-از-دستگاه-های-اجرایی

به ‌منظور رفع تصرف از اراضی دولتی و ملی و وقفی سازمان جنگلها، مراتع و آبخیزداری کشور، سازمان امور اراضی و سازمان حفاظت محیط زیست، سازمان اوقاف و امور خیریه و وزارت راه و شهرسازی حسب مورد پس از تأیید بالاترین مقام دستگاه اجرائی مربوط، از پرداخت هزینه‌های دادرسی معاف می‌باشند.

با رأی موافق نمایندگان صورت گرفت:

دائمی شدن قانون معافیت از پرداخت هزینه‌های دادرسی برخی از دستگاه‌های اجرایی

نمایندگان مردم در خانه ملت با معافیت از پرداخت هزینه‌های دادرسی سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور، سازمان امور اراضی، سازمان حفاظت محیط زیست، سازمان اوقاف و امور خیریه و وزارت راه و شهرسازی موافقت کردند.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت، نمایندگان در نشست علنی امروز (سه‌شنبه، 17 فروردین‌ماه) مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی لایحه تنظیم برخی از احکام توسعه کشور با ماده 31 این لایحه با 142 رأی موافق، 19 رأی مخالف‌ و 9 رأی ممتنع از مجموع 217 نماینده حاضر در جلسه موافقت کردند.

در جریان بررسی این ماده، محمد حسین فرهنگی نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی پیشنهادات اصلاحی ارائه داد که نمایندگان با پیشنهاد اصلاح عبارت وی موافقت کردند.

در ماده 31 این لایحه که به تصویب نمایندگان رسید، آمده است: به ‌منظور رفع تصرف از اراضی دولتی و ملی و وقفی سازمان جنگلها، مراتع و آبخیزداری کشور، سازمان امور اراضی و سازمان حفاظت محیط زیست، سازمان اوقاف و امور خیریه و وزارت راه و شهرسازی حسب مورد پس از تأیید بالاترین مقام دستگاه اجرائی مربوط، از پرداخت هزینه‌های دادرسی معاف می‌باشند.

منبع : اتحادیه سراسری کانون های وکلای دادگستری ایران

    

پست های مرتبط

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.